شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

رئیس صداوسیما در بلاروس:

رادیو وتلویزیون در ایران،حرفه‌ای و توانمند است

عبدالعلی علی عسگری

سینماپرس: علی عسکری در سفر به بلاروس با رئیس رادیو تلویزیون این کشور دیدار و درباره گسترش تعاملات رادیوتلویزیونی گفت‌وگو کرد.

به گزارش سینماپرس، عبدالعلی علی عسکری در سفر به بلاروس با اشاره به توانمندی‌ها و پیشرفت‌های رادیو تلویزیون در ایران گفت: کشور ما، کشوری انقلابی است و به برکت انقلاب هر روز در حال رشد و پیشرفت در همه زمینه‌ها هستیم.

وی افزود: ما در بخش‌های مربوط به تجهیزات فنی رسانه به خودکفایی رسیده‌ایم و این تجهیزات هم‌اکنون با بالاترین سطح استانداردها در سازمان صداوسیما تولید می‌شود.

رئیس رسانه ملی تأکید کرد: رشد استقلال و پیشرفت ما به‌دلیل تحریم‌های آمریکا در چند سال گذشته بوده و این تحریم‌ها باعث شده تا کارشناسان و متخصصان ایرانی در زمینه تولید تجهیزات فنی مورد نیاز رسانه با اتکا به توانمندی‌ها و قابلیت‌های داخلی، به خودکفایی برسند.

علی عسکری در ادامه با تشریح فعالیت‌ها و اقدامات رسانه ملی در حوزه تولید گفت: تولیدات تلویزیونی ایران، پاک و سالم و با محوریت خانواده است و به‌دلیل توجه به موضوع خانواده و کودک، آثار مناسبی برای گروه‌های مختلف مخاطبان تولید کرده‌ایم.

رئیس سازمان صداوسیما ضمن معرفی دانشگاه صداوسیما و رشته‌های آموزشی آن تصریح کرد: ما از طریق دانشگاه صداوسیما آمادگی این را داریم تا تجربیات خود را در زمینه‌های فنی و آموزش نیروهای متخصص در حوزه تولید و خبرنگاری در اختیار کارکنان رادیو تلویزیون بلاروس قرار دهیم.

علی عسکری در ادامه با اشاره به فعالیت‌های خبری و رسانه‌ای خبرگزاری ایران پرس، از آمادگی همکاری این خبرگزاری با رادیو وتلویزیون بلاروس خبر داد.

علی عسکری در پایان از رئیس رادیو تلویزیون بلاروس و معاون فنی وی دعوت کرد تا در اجلاس فنی صداوسیما حضور یابند.

رادیو وتلویزیون در ایران، حرفه‌ای و توانمند است

ایوان آریستون رئیس رادیو تلویزیون بلاروس نیز در این دیدار ضمن خوشامدگویی به رئیس رسانه ملی، اظهار امیدواری کرد که این ملاقات و امضای یادداشت تفاهم، باعث گسترش روابط رسانه‌ای دو کشور شود.

وی با تأکید بر اینکه افزایش شناخت دو ملت از یکدیگر از طریق رسانه، بهترین شیوه گسترش تعاملات است، گفت: تعاملات و تبادلات گروه‌های تولیدی و برنامه‌سازی ‌می‌تواند به این آشنایی و شناخت، عمق ببخشد.

رئیس رادیو تلویزیون بلاروس تصریح کرد: می‌دانیم که رادیو و تلویزیون در ایران، یک صنعت بسیار بزرگ حرفه‌ای و توانمند است و دوست داریم ضمن آشنایی بیش‌تر، از قابلیت‌ها و توانمندی‌های شما بهره ببریم.

در پایان این ملاقات یادداشت تفاهم رادیو تلویزیونی بین دو کشور امضا شد و رئیس سازمان صدا و سیما از رادیو تلویزیون بلاروس بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.