یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

محرم در قاب شبکه نسیم

شبکه نسیم*

سینماپرس: شبکه نسیم برای ایام محرم برنامه هایی مثل «هوش برتر»، «کتاب باز»، «نمای نزدیک» و یا سریال هایی مثل «سفر سبز» دارد.

به گزارش سینماپرس، تیزر جدید برنامه های محرمی شبکه نسیم رونمایی شد که برنامه های مختلف این شبکه را در ایام محرم معرفی می کند.

مسابقه «هوش برتر» هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می رود. سری هفتم این مسابقه بر پایه هوش، قدرت ذهن، حافظه، سرعت عمل و هوش عملی افراد است که با اجرای افشین زی نوری با دکور و محتوای متفاوت در محرم ۹۸ پخش آن آغاز شده است.

«با حسین (ع) حرف بزن» حرف های بی تکلف و احساس درونی افراد در جایگاه ها و مشاغل مختلف با امام حسین (ع) است. ارتباط افراد با آن حضرت محور این برنامه تلویزیونی است که هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به صورت ترکیبی روی آنتن می رود.

«سفر سبز» مجموعه نمایشی تامینی به کارگردانی محمدحسین لطیفی است که در سال ۱۳۸۱ تولید شده است و در آن امین تارخ، پارسا پیروزفر، گوهر خیراندیش و... به بازی پرداخته اند و هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن می رود.

مستند «نمای نزدیک» پشت صحنه فیلم های سینمای ایران را منعکس خواهد کرد و به نمایش زحمات و تلاش سینماگران در پشت صحنه می پردازد که هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن می رود.

برنامه نمایشی «نمای رادیو» قابی متفاوت از نمایش رادیویی «مهاجرین خاک سرخ» ارائه می کند که با هنرمندی گویندگان رادیو نمایش پخش می شود. این برنامه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن می رود.

برنامه «کتاب باز» در سری چهارم مثل گذشته با فضایی آمیخته به کتاب و کتابخوانی نگاهی به فعالان این عرصه دارد. اجرای این برنامه را در این سری سروش صحت با دکور و حال و هوای جدید برعهده خواهد داشت. در  دهه اول محرم ۹۸ این برنامه با پخش برنامه های گذشته یاد و خاطره مهمانانی را که از دنیا رفته اند گرامی می دارد. «کتاب باز» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ روی آنتن می رود.

همچنین «دنیای مستند» هر روز ساعت ۱۹، «هزار داستان» هر پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۰ و «کوک عاشقی» هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.