شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸

به عنوان ششمین بازیگر؛

آتش تقی‌پور به «خروج» حاتمی‌کیا پیوست

آتش تقی پور در اکران خصوصی فیلم سینمایی حریر

سینماپرس: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در «خروج» حاتمی‌کیا حضور خواهم داشت، من پیش از این هم در سریال «حلقه سبز» با حاتمی‌کیا همکاری کردم و از این همکاری بسیار لذت بردم.

به گزارش سینماپرس، آتش تقی‌پور بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در فیلم سینمایی «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی را به پایان رسانده‌ام، در این فیلم با هادی حجازی فر همبازی بوده ام که احتمالا برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.  

این بازیگر پیشکسوت دلیل وجود پیشنهادات فراوان بازیگری در این سن را استمرار در بازیگری خود دانست و افزود: اعتقاد دارم که در بازیگری به هیچ وجه فرصتی برای توقف وجود ندارد، نباید دلزده شد و باید تا جایی که جان در بدن است به این حرفه پرداخت، برای من بازیگری جدی و امری مهم است.  

وی پیرامون دیگر فعالیت سینمایی خود بیان کرد: خوشبختانه صحبت‌های اولیه به اتمام رسیده و به امید خدا برای حضور در فیلم «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا راهی سفر خواهم شد. او ششمین بازیگری که به «خروج» پیوسته است.  

بازیگر فیلم «خروج» درباره همکاری با حاتمی کیا تصریح کرد: من پیش از این هم در سریال حلقه سبز با حاتمی کیا همکاری کرده و از این همکاری بسیار لذت برده ام زیرا وی کارگردان بی نهایت کاربلدی است، شیوه کارگردانی وی را دوست دارم با اینکه سختی‌های فراوانی را می طلبد و برای «خروج» هم تمرینات سختی را برای هدایت و رانندگی تراکتور داشته ایم.  

وی با اشاره به نقش خود در فیلم خروج اضافه کرد: فیلمبرداری اثر چند روزی است که آغاز شده اما ما از هفته آینده به احتمال فراوان به گروه اضافه می شویم و نقش من هم از همان زمان شروع خواهد شد، در این فیلم نقش یکی از پدران را بازی می کنم.

تقی پور داستان فیلم خروج را دغدغه ای مهم و اجتماعی خواند و خاطرنشان کرد: داستان خروج در مورد آلوده شدن چاه‌های آب و سفر چندین کشاورز به تهران برای حل مشکلاتشان است، امیدوارم این فیلم دغدغه مند باعث کمک به اهالی روستاها و برطرف شدن مشکلاتشان شود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.