شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

این هفته؛

مصیر با موضوع «تعلیم و تربیت در اندیشه امام موسی صدر» روی آنتن شبکه چهار

برنامه مصیر

سینماپرس: گفت‌وگوی تلویزیونی ویژه برنامه «مصیر» شبکه چهار سیما امشب با حضور لؤی شرف الدین، خواهر زاده امام موسی صدر صورت می گیرد.

به گزارش سینماپرس، ویژه برنامه‌ «مصیر» به مناسبت سالروز ربوده‌شدن امام موسی صدر، به بررسی ابعاد فکری و عملی این متفکر مسلمان می‌پردازد. این برنامه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار پخش می‌شود و موضوع ششمین قسمت آن «تعلیم و تربیت در اندیشه امام موسی صدر» است.  

عطاالله بیگدلی مجری برنامه در این قسمت میزبان لؤی شرف الدین خواهر زاده امام موسی صدر می شود و با وی در خصوص «تاسیس مدارس و موسسات آموزشی» توسط امام صدر «سیاست های تربیتی» و «الگوی تعلیم و تربیتی امام موسی صدر» گفتگو می کند.

امام موسی صدر از جمله روحانیونی است که اقدامات بسیاری را در امر خطیر «تربیت» انجام داده است. از جمله این اقدامات می توان به تاسیس مدرسه فنی جبل عامل، تاسیس مدرسه پرستاری، تاسیس کارگاه فرش بافی برای زنان صور و... اشاره کرد.  

پس از ربوده شدن امام صدر مسئولیت این موسسات به عهده خواهر ایشان «رباب صدر» قرار گرفت. در برنامه پیش روی مصیر، میزبان «لوی شرف الدین» پسر «رباب صدر» خواهیم بود و با وی درخصوص «جایگاه تعلیم و تربیت در نگاه امام صدر»؛ «نگاه امام موسی صدر به مقوله تعلیم و تربیت و اقدامات ایشان در این راستا»، «تربیت دینی» و «نسبت دین و دانش در موسسات تاسیس شده توسط امام صدر» خواهیم پرداخت.

«مصیر» به تهیه کنندگی کاوه امیری در هفت قسمت در گروه اجتماعی شبکه چهار سیما تولید و هر شب ساعت ۲۰:۳۰ از این شبکه پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.