جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱

به کارگردانی علیرضا بذرافشان؛

فصل سوم «از سرنوشت» اول مهر کلید می‌خورد

سریال از سرنوشت

سینماپرس: تصویربرداری فصل دوم «از سرنوشت» تا پنج روز دیگر تمام می شود و فصل سوم از اول مهر کلید می خورد.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری فصل دوم سریال «از سرنوشت» به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی علیرضا بذرافشان تا ۵ روز دیگر به پایان می رسد.

فصل سوم این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی محمدرضا خردمندان در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد و طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است در تاریخ اول مهرماه این فصل کلید بخورد.

لوکیشن های فصل سوم این سریال هنوز مشخص نشده است و گروه سازنده همچنان مشغول انتخاب آنها هستند.

همچنین قرار است علاوه بر تصویربرداری بخشی از فصل سوم «از سرنوشت» در تهران گروه عوامل برای تصویربرداری بخشی دیگر نیز راهی شمال کشور شوند.

علاوه بر حضور بیشتر بازیگران فصل اول و دوم «از سرنوشت» در فصل سوم، قرار است چند بازیگر جدید به این پروژه اضافه شوند که عوامل این روزها در مرحله انتخاب بازیگران جدید هستند.

قصه «از سرنوشت» پیرامون سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی است و زندگی آن‌ها را در پرورشگاه نشان می‌دهد. محوریت این سریال امید بخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوها است.

مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی از دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آن‌ها را در سنین جوانی بازی می‌کنند. همچنین فاطیما بهارمست و مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند.

«از سرنوشت» در سه فاز که کارگردان فاز اول و سوم آن محمدرضا خردمندان و کارگردان فاز دوم آن علیرضا بذرافشان است، برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می شود.

این سریال ۵۰ قسمتی توسط جمعی از نویسندگان به سرپرستی محمد محمود سلطانی و نویسندگی روح ا… صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است.

عوامل فصل دوم این سریال نیز عبارتند از مدیر تصویربرداری: علیرضا ودادتقوی، طراح صحنه: علی اسماعیلی، صدابردار: منصور شهبازی، گریم: خاطره خاشعی، عکاس: پیمان گرزم و مدیر تولید: دانیال کاشانچی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.