جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

کارگردان فیلم خبر داد؛

«شغل – پولدار» با موضوع اقتصادی در تهران جلوی دوربین می‌رود

مجتبی اسدی

سینماپرس: مجتبی اسدی‌پور قصد دارد «شغل - پولدار» را با موضوع اقتصادی بسازد و در حال حاضر به دنبال انتخاب بازیگر است.

به گزارش سینماپرس، مجتبی اسدی‌پور کارگردان سینما و تلویزیون به صبا خبر داد: قرار است به زودی فیلمی با عنوان «شغل – پولدار» را در شبکه نمایش خانگی کارگردانی کنم که در آن به مباحث اقتصادی پرداخته شده و به نوعی فیلم در خدمت شعار سال است.

وی درباره کار جدیدش چنین اطلاع رسانی کرد: امیرحسین دواتگر نویسنده و مرتضی حسینی تهیه این کار را برعهده دارند و این فیلم که ماه پیش پروانه ساخت دریافت کرده و با مشخص شدن بازیگران به زودی جلوی دوربین خواهد رفت تا یا یک تولید ۱۵ روزه، فیلم تا اواسط مهر در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

به گفته وی، تمام بخش‌های این فیلم در تهران ضبط خواهد شد و حتما از بازیگران چهره در کار استفاده خواهد شد.

اسدی پور درباره فضای نامطلوب حاکم بر شبکه نمایش خانگی اظهار کرد: متاسفانه شرایط در شبکه نمایش خانگی به هیچ وجه مناسب نیست چون اکثر تولیدات در راستای فروش ساخته می‌شود، برای همین هم دیگر پایبندی به اخلاق و آموزه‌های دینی دیگر جایگاهی در این عرصه ندارد. نمود بارز این ادعا را در تجمل‌گرایی کارهایی که در این حوزه ساخته می‌شود به خوبی می‌شود مشاهده کرد.

وی افزود: برخی می گویند با نشان دادن تجمل‌گرایی به دنبال مذمت این روش هستند اما آن چیزی که من در این کارها می‌بینیم گواه چنین امری نیست. البته این نکته را قبول دارم که تصاویر شیک باعث فروش می‌شود، اما این تنها راه فروش نیست و می‌توان فیلمی را جلوی دوربین برد که هم از اهرم‌های جذابیت در آن بهره برد هم این‌که به آموزه‌های دینی توجه کرد.

کسب درآمد تنها به واسطه کارهای سطحی حاصل نمی‌شود

وی در پاسخ به اینکه آیا شما دغدغه بازگشت سرمایه نداشتید که در شبکه نمایش خانگی چنین موضوعی را مدنظر قرار دادید؟ بیان کرد: اگر بگویم پول برایمان مهم نیست دروغ گفته‌ام، اما قرار نیست سودآوری تنها به واسطه کارهای سخیف صورت گیرد. در کلامی دیگر فیلم‌های سطحی فقط بخش کوچکی از مخاطبان را مدنظر دارد، اما اگر محصولی باکیفیت تولید شود مطمئناً تماشاگران آن بیشتر از کارهای سطحی خواهند بود.

کارگردان فیلم «فیلادلفی» در پایان این گفتگو تاکید کرد: سرمایه‌گذار این مجموعه یک کارآفرین است برای همین هم دغدغه اصلی وی در تولید، کارآفرینی و رونق تولید است. از این دست سرمایه گذاران هم کم نیستند، تنها کافیست که امکان کار برای آن‌ها فراهم باشد تا آن‌ها با انرژی خوبی در این حوزه فعال باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.