جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

مذاکره مجدد با زینب تقوایی؛

تهیه‌کننده سریال تبریزی تغییر می‌کند

کمال تبریزی در نشست خبری فیلم سینمایی«طعم شیرین خیال»

سینماپرس: سریال «الف ویژه» به کارگردانی کمال تبریزی بازهم با یک حاشیه مواجه شده است؛ محمد مسعود از تهیه‌کنندگی کناره‌گیری کرده و مسئولان سیما در حال مذاکره با زینب تقوایی برای ادامه کار هستند.

به گزارش سینماپرس، سریال «الف ویژه» که از ابتدای کلید خوردن، درگیر حواشی بسیاری در روند تولید بود، پس از مدت‌ها توقف تولید، ‌ هنوز به مرحله تصویربرداری مجدد نرسیده است و شواهد نشان از دنباله‌دار بودن حاشیه‌های آن دارد.

این سریال که در ابتدا قرار بود به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی و محمدرضا هنرمند ساخته شود، به دلیل مشغله هنرمند برای ساخت یک فیلم سینمایی، کارگردانی‌اش به کمال تبریزی واگذار شد و همزمان محمد مسعود به جای تقوایی تهیه‌کنندگی آن را برعهده گرفت.

بخش‌هایی از سریال با حضور تبریزی در مقام کارگردان و مسعود در مقام تهیه‌کننده، تصویربرداری شد و بنا بر آنچه که از طرف مدیران سیما اعلام شد، به دلیل «نداشتن کیفیت لازم» ادامه کار متوقف و تغییرانی در روند تولید و حتی ترکیب عوامل اعمال شد.

نکته قابل تأمل هم اینکه حامد افضلی نویسنده سریال با توجه به حضور کمال تبریزی در مقام کارگردان، فیلمنامه را هم بازنویسی کرده بود اما حاصل این بازنویسی و کارگردانی تبریزی گویی آن چیزی نبود که مدیران سیما انتظارش را داشتند. همین حواشی باعث شد پروژه به‌حالت نیمه‌تعطیل درآید.

حالا خبر رسیده محمد مسعود، بنا دارد سریال دیگری با نام «صد سال تنهایی» را تهیه کند که روایتی از چند نسل دارد و داستان آن از پیش از انقلاب آغاز می‌شود. تهیه‌کنندگی چنین پروژه‌ای حتماً نیاز به انرژی تمام‌وقت مسعود در مقام تهیه‌کننده دارد و طبیعتاً او دیگر نمی‌توانست به عنوان تهیه کننده، «الف ویژه» را به سرانجام برساند.

در پی این جدایی، سیمافیلم هم مدتی است برای تهیه‌کنندگی سریال «الف ویژه» باردیگر در حال مذاکره با زینب تقوایی است و جلساتی هم در این راستا برگزار شده است.

باید دید آیا با بازگشت زینب تقوایی، کمال تبریزی می‌تواند «الف ویژه» را مطابق استانداردهای مدنظر مدیران سیما به پایان برساند؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.