چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳

روی آنتن شبکه مستند؛

جزئیات عملیات نظامی حزب‌الله علیه فرمانده صهیونیستی در «۳۶۰ درجه»

برنامه 360 درجه

سینماپرس: جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» به بررسی درگیری‌های مرزی لبنان و رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر می‌پردازد.

به‌ گزارش سینماپرس، هفته گذشته رژیم صهیونیستی با حمله به مواضع حزب‌الله لبنان در سوریه، ۲ رزمنده لبنانی را به شهادت رساند و پس از آن، پهپادهای خود را در مرز لبنان به پرواز درآورد که البته توسط حزب‌الله سرنگون شد. سید حسن نصرالله تاکید کرد پاسخ این اقدامات صهیونیست‌ها را بزودی می‌دهد. پس از صحبت‌های دبیرکل حزب الله لبنان، یک خودروی نظامی اسرائیلی مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد. حزب الله اعلام کرد که فرمانده محور شمالی ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل در این انفجار به هلاکت رسیده است و البته تاکید کرد که پاسخ به تجاوز پهپادی صهیونیست‌ها متفاوت از این اقدام خواهد بود.

رژیم صهیونیستی و مخصوصا نتانیاهو در آستانه انتخابات داخلی شرایط سخت و پیچیده‌ای را تجربه می‌کنند. ۲ دهه قبل تانک‌های رژیم صهیونیستی به راحتی در بیروت حرکت می‌کرد اما اکنون مقاومت حزب‌الله تمام معادلات این رژیم را تغییر داده است.

برنامه این هفته «۳۶۰ درجه» جدیدترین تصاویر و فیلم‌ها از این درگیری‌ها را به تصویر کشیده و آینده این واکنش‌ها را از کارشناسان مسائل بین‌الملل جویا شده است.

«۳۶۰ درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم هر هفته با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه‌ها ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.