چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

قربان نجفی مطرح کرد؛

«بهترین سال‌های زندگی ما» قصه پرکششی دارد

قربان نجفی

سینماپرس: قربان نجفی که «ستایش 3» را در نوبت پخش دارد درباره این سریال و دیگر کارهای خود توضیحاتی را ارایه داد.

به گزارش سینماپرس، قربان نجفی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت این روزها خود به صبا عنوان کرد: برای بازی در سریال «ایل دا» به کارگردانی راما قویدل قرارداد داشتم اما به دلایلی سعادت نداشتم گروه را همراهی کنم و قرارداد خود را لغو کردم. در حال حاضر سریال «بهترین سال های زندگی ما» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی محمودرضا تختشید را که در سال گذشته کار کردم و این روزها مراحل فنی آن در حال انجام است، در نوبت پخش دارم.

وی تاکید کرد: همچنین سال گذشته سریال «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب را کار کرده ام که به زودی روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

وی با بیان اینکه حدود دو ماه در پروژه «بهترین سال های زندگی ما» حضور داشته است، بیان کرد: من در این سریال نقش فردی را بازی کرده ام که از سیستان و بلوچستان آمده و در تهران ساکن شده است. این فرد قصه ای پر فراز و نشیب در زندگانی، کار و ارتباط با دوستانش که در شمال کشور ساکن هستند، دارد. برحسب اتفاق پسر یکی از دوستانش زمانی که به تهران می آید او را پیدا می کند و اتفاقاتی بین آنها رقم می خورد.

بازیگر سریال «بهترین سال های زندگی ما» ادامه داد: کاراکتر متفاوت و مثبتی را در این سریال ایفا کرده ام و معتقدم نقش خوبی از آب درآمده است.

قربانی درباره قصه این سریال نیز مطرح کرد: «بهترین سال های زندگی ما» قصه خوب و پرکششی دارد که با دقت و وسواس خاصی روی آن کار شده است و معتقدم با فضای خوبی که هنگام فیلمبرداری بر کار حاکم بود و رضایت احمد کاوری از آن، پخش این سریال اتفاق خوبی برای تلویزیون باشد.

بازیگر نقش «صفایی» در سریال «ستایش» درباره فصل سوم این سریال که قرار است به زودی روی آنتن شبکه سه سیما برود، تصریح کرد: در فصل سوم ادامه نقش خود را از فصل دوم بازی می کنم و نزدیک به ۷ ماه کم و بیش درگیر این پروژه بودم. فصل سوم «ستایش» قصه خوب و جذابی دارد و به نظر من قصه آن نسبت به فصل دوم جذابتر و شاید از فصل اول نیز بهتر باشد.

وی افزود: به لحاظ جذابیت، تنوع و پرکشش بودن داستان انتظار می رود اگر شرایط پخش مناسبی برای آن در نظر گرفته شود، می تواند به تعداد مخاطبان تلویزیون کمک کند و مورد قبول واقع شود.

این هنرمند درباره دیگر فعالیت ها این روزهای خود نیز گفت: در حال حاضر روی دو فیلمنامه کار می کنم. هم چنین به تازگی در رادیو سریال ۱۰ قسمتی «عمارت اعیانی» به کارگردانی بهرام ابراهیمی و نویسندگی سمیرا شکوهی ضبط شده است که در آن به ایفای نقش پرداخته ام.

به گفته نجفی، رادیو یک جای امن، خوب و نجیب است و اگرچه به لحاظ مالی به آنجا رسیدگی نمی شود اما همه کسانی که در رادیو حضور دارند با عشق فعالیت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.