چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

عباس بلوندی مطرح کرد:

دکورسازی برای«به هدی» و «بعد از آزادی»/ساخت ارزان‌تر از اجاره است

عباس بلوندی در نشست خبری فیلم سینمایی«آزادی مشروط»

سینماپرس: عباس بلوندی طراح صحنه باسابقه سینمای ایران از ساخت دکورهای بخش‌های مختلف پروژه‌های تازه سینمایی و تلویزیونی خود خبر داد.

به گزارش سینماپرس، عباس بلوندی طراح دکور باسابقه سینما و تلویزیون با اشاره به پروژه‌های در دست تولید خود به مهر گفت: در حال حاضر مشغول کار روی سریال تلویزیونی «بعد از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر هستم. این سریال یک اثر اجتماعی و روز جامعه است و ماجراهای یک خانواده را روایت می‌کند.

وی بیان کرد: ۸۰ درصد از لوکیشن‌های این فیلم ساخته شده است، در واقع در بوستان ولایت، ۳ خانه برای شخصیت‌های اصلی فیلم ساخته‌ام، یک خیابان آماده کرده‌ام، کارخانه رب‌سازی و مواد غذایی برای این سریال نیز ساخته شده است.

این طراح دکور توضیح داد: البته تاکید می‌کنم که ساخت و ساز چنین دکورهایی از اجازه این مکان‌ها می‌تواند ارزان‌تر تمام شود. حداقل این است که یک پلاتو وجود دارد که همه لوکیشن ها در یک جا جمع هستند و سرعت کار بالا می‌رود.

وی ادامه داد: همچنین به تازگی کار روی یک پروژه سینمایی با نام «به هدی» به کارگردانی حسین دارابی را آغاز کرده‌ام که این فیلم اولین اثر سینمایی این کارگردان است. این فیلم در فضای دهه ۶۰ و بمباران شهری ساخته می‌شود.

بلوندی در پایان با اشاره به اینکه برنامه قطعی برای زمان فیلمبرداری این پروژه اعلام نشده است، گفت: با توجه به داستان و زمان فیلم، بی‌شک دکورهای بسیاری برای ساخت لازم است، البته لوکیشن‌هایی را برای ساخت موارد موردنظر در ذهن داریم که هنوز تصمیم‌گیری نهایی در مورد آن نشده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.