سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳

معاون فنی و عملیات اورژانس کشور خبر داد:

عاقبت جابجایی سلبریتی‌ها به وسیله آمبولانس

آمبولانس

سینماپرس: معاون فنی و عملیات اورژانس کشور درباره پیگیری ماجرای شرکت خصوصی جابجا کننده سلبریتی‌ها توسط آمبولانس توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، محمد نوری معاون فنی و عملیات اورژانس کشور با اشاره به رفت و آمد افراد سلبریتی به وسیله آمبولانس‌های خصوصی اظهار کرد: یک شرکت آمبولانس خصوصی اقدام به جابجایی افراد سلبریتی کرده بود که به وسیله بازرسان اورژانس کشور در کمترین زمان شناسایی شد.

او ادامه داد: پس از بررسی مستندات لازم به وسیله بازرسان اورژانس کشور شرکت آمبولانس‌های خصوصی که اقدام به کار غیر قانونی کرده بودبه وسیله اورژانس در کشور پلمپ شد.

نوری بیان کرد: سازمان اورژانس کشور، شرکت متخلف را احضار کرده دو راهکار ابطال پروانه فعالیتش یا احضار به دادگاه را برای این مجموعه در نظر گرفته است که بعد از برگزاری جلساتی،   شرکت متخلف مجوز فعالیتش را ابطال کرد و پرونده این شرکت به مراجع ذیصلاح از سوی اورژانس کشور ارسال شده است.

او افزود: مردم با مشاهده تخلف‌هایی از سوی آمبولانس های اورژانس  موارد را از طریق سامانه ۱۹۰ به ما اطلاع دهند تا بازرسان سازمان اورژانس پس از بررسی موضوع تخلف در کم ترین زمان به مسئله رسیدگی می شود.

معاون فنی و عملیات اورژانس کشور افزود: تمامی آمبولانس‌های این شرکت خصوصی دیگر در زمینه جابجایی بیماران حق فعالیت ندارند و این شرکت برای همیشه بسته شده است.

او یادآوری کرد: برچسب سلامت آمبولانس اورژانس با هدف شناسایی خودروهای دارای مجوز در زمینه انتقال بیماران و مصدومان از آمبولانس‌های غیر مجاز تعبیه شده است و پلیس راهور  با خودروهای آمبولانس فاقد مجوز  برخورد و آنها را توقیف می‌کند.

*باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.