سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

رهبر قنبری مطرح کرد:

طنز «برمودا» مضحک نیست

رهبر قنبری*

سینماپرس: رهبر قنبری کارگردان فیلم سینمایی «برمودا» درباره اکران این فیلم همزمان با مصوبه شورای صنفی نمایش در راستای محدودیت فیلم‌های کمدی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سینماپرس، رهبر قنبری کارگردان فیلم سینمایی «برمودا» که از ۶ شهریور ماه به اکران عمومی درآمده است،  به مهر گفت: «برمودا» یک طنز ملایم و مودب است و فیلم مضحکی نیست، این فیلم یک نوع طنز هشدارآمیز دارد به تعبیری فیلمی مانند «عصر جدید» چاپلین است به این شکل که مردم با تماشای «عصر جدید» فکر می کنند ولی ممکن است یک لبخند ملایم هم روی لب آن‌ها بنشینند.

وی در ادامه با اشاره به مصوبه هفته گذشته شورای صنفی نمایش مبنی بر اینکه «سینماها در دهه اول محرم و دهه آخر صفر حق پخش فیلم کمدی ندارند» عنوان کرد: کسانی که چنین تصمیمی می‌گیرند باید فرصت جبران هم برای فیلم‌های روی پرده در نظر بگیرند تا به فیلمسازان زیان وارد نکنند چرا که چنین آثاری با هزار زحمت ساخته می‌شوند و نوبت اکران می‌گیرند.

قنبری تأکید کرد: ایام سوگواری امام حسین (ع) حتماً برای همه ما بسیار محترم است. البته فیلمی مانند «برمودا» هم خنده سرکش ندارد اما در عین حال ما امر قانونی و شرعی را اطاعت می‌کنیم با وجود این مرجع قانونگذار به لحاظ قانونی و اجتماعی باید جای جبران هم بگذارد تا قضیه یک طرفه نشود و هفته های اکران چنین فیلم‌هایی افزایش پیدا کند.

قنبری در پایان درباره دیگر فعالیت‌هایش عنوان کرد: این روزها مشغول تدوین مستند «دریان، دیار یاران» هستیم که این فیلم درباره تنها شهر خودگردان کشور است به این صورت که حتی شهرداری مستقل دارد و مردم پول‌های خود را به عنوان امانت به آن‌ها می‌سپارند از سوی دیگر حدود ۵۰، ۶۰ خیر بزرگ دارد که همه چیز را به شکل خوب می‌سازند و زیبا زندگی می‌کنند. در تلاشم تا این فیلم را به سیزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» برسانم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.