دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶

روی آنتن شبکه دو؛

روایت سرسپردگی به امام حسین (ع) در برنامه «تکیه‌گاه»

آرم شبکه دو سیما*

سینماپرس: «تکیه‌گاه» یکی از ویژه‌ برنامه‌های شبکه دو سیماست که در ایام محرم با محوریت روایت عشق و دلدادگی به سیدالشهداء و با اجرای فرهاد جم روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماپرس، برنامه «تکیه گاه» روایتی است از ماجرای عشق و دلدادگی افراد مختلف به امام حسین (ع) به نحوی که این ارادت باعث نقطه عطفی در زندگی‌شان شده است. غالب این اشخاص قصه‌ای از اخلاص و سرسپردگی به اباعبدا... (ع) دارند که در مسیر سعادت و کمال‌شان موثر بوده است.

مهمانان این برنامه متعلق به یک صنف یا حوزه خاص نیستند. ورزشکاری که با توسل به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) هم بحث اخلاق‌مداری و هم موفقیت در آن رشته ورزشی را توامان به دست آورده، کسی که از طریق شنیدن واقعه کربلا درباره دین اسلام کنجکاو شده، عاشقی کرده و در نهایت به اسلام گرویده است یا ماجرای رزمنده‌های دفاع مقدسی که داستان‌ها و ماجراهای آنها شنیدنی و همسو با ماجرای عاشوراست و ... هر یک راوی داستان خود می‌شوند و حلقه اتصال همه آنها عشق به سیدالشهدا(ع) است.

برنامه «تکیه‌گاه» کاریست از گروه دانش و اقتصاد به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی و اجرای فرهاد جم که در ایام محرم از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۱ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۸:۴۰ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.