یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳

محمد زارع خبر داد:

«دَمِش»؛ ماجراهای یک نوازنده ارکستر به جشنواره انیمیشن باکو رفت

انیمیشن دَمِش

سینماپرس: فیلمنامه انیمیشن «دمش» نوشته مشترک محمد زارع و رعنا واعظی در جشنواره باکو شرکت می کند.

به گزارش سینماپرس، محمد زارع کارگردان درباره نخستین حضور فیلمنامه انیمیشن جدید خود در جشنواره های جهانی به صبا عنوان کرد: فیلمنامه «دَمِش» قرار است در ماه اکتبر در دومین دوره جشنواره انیمیشن باکو آذربایجان در بخش فیلمنامه حضور داشته باشد.

وی افزود: موضوع این فیلمنامه درباره یک ارکستر موسیقی است که یکی از نوازنده های این ارکستر قصد دارد اجرایی خلاقانه داشته باشد اما رهبر این گروه از این مدل اجراها راضی نیست.

زارع درباره زمان آغاز و پایان نگارش این فیلمنامه توضیح داد: حدود یک ماه نگارش این فیلمنامه طول کشید و بالاخره هفته گذشته نگارش این فیلمنامه را با همکاری رعنا واعظی به اتمام رساندم و اولین جشنواره ای که این فیلمنامه را ارسال کردیم، بخش فیلمنامه جشنواره انیمیشن باکو بود.

وی در پایان گفت: اگر تهیه کننده ای برای کار پیدا شود شروع به ساخت این انیمیشن می کنیم و در حال حاضر نمی توانم زمان قطعی را برای ساخت این انیمیشن بگویم اما تنها نکته ای که می توانم بگویم این است که به احتمال زیاد تکنیک ساخت این انیمیشن تکنیک دو بعدی است.

محمد زارع کارگردان انیمیشن تاکنون انیمیشن هایی مانند «دخترک آت آشغالی»، «سرزمین شادی» و «دی دو دا» را ساخته و برای انیمیشن «دخترک آت آشغالی» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم انیمیشن در جشنواره Borrego Springs Film Festival  آمریکا شده است.

وی هم چنین مشغول ساخت انیمیشن «نقطه» است که طی این هفته مرحله انیمیت کار آغاز می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.