یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

توسط حاضران صورت گرفت؛

تشویق ایستاده ۸ دقیقه ای «جوکر» در جشنواره فیلم ونیز

جوکر*

سینماپرس: نخستین نمایش «جوکر» با بازی خواکین فینیکس در جشنواره فیلم ونیز با تشویق ایستاده ۸ دقیقه ای حاضران همراه شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، نخستین نمایش فیلم «جوکر» در شب شنبه ۳۱ آگوست در جشنواره فیلم ونیز با تشویق ایستاده ۸ دقیقه ای حاضران برای خواکین فینیکس بازیگر و تاد فیلیپس کارگردان همراه بود.

شب گذشته تاد فیلیپس، خواکین فینیکس و ززی بیتز دیگر بازیگر فیلم در سالاگرانده ونیز برای نخستین نمایش «جوکر» حضور داشتند، دیگر بازیگر فیلم رابرت دنیرو البته به ونیز نیامد.

فیلم «جوکر» با وجود آنکه قسمتی از دنیای کمیک DC است اما به صورت یک داستان اوریجینال ساخته شده و خبری از کاراکترهایی چون بتمن و دیگر شخصیت های داستان در آن نیست.

«جوکر» قرار است ۴ اکتبر در آمریکا اکران شود.

در این فیلم خواکین فینیکس در نقش آرتور فِلِک یک مرد فلک زده غمگین با مشکلات روحی و روانی که تبدیل به شمایل خشن پوچ گرایی می شود، بازی می کند. فینیکس در مصاحبه شنبه شب خود اشاره کرد که بازی هیت لجر در «شوالیه تاریکی» روی او تاثیری نداشته است.

فینیکس در این باره گفت: نقش من به هیچ کاراکتری که در گذشته بازی شده ربطی ندارد.

آلبرتو باربرا رییس جشنواره ونیز از فیلم «جوکر» به عنوان یک کار مهم که مختص فصل جوایز اسکار است یاد کرد.

اوون گلیبرمن منتقد ورایتی در ستایش فیلم «جوکر» نوشت: خواکین فینیکس در نقش یک بیمار روانی متحیرکننده است، آدم عجیب و غریبی که در روایت مدرن شده جذاب تاد فیلیپس از فیلم «راننده تاکسی» تبدیل به یک دلقک آدمکش می شود. فیلمی استثنایی براساس کتاب های کمیک که نشان می دهد در دنیای واقعی چه رخ می دهد.

«جوکر» بعد از جشنواره ونیز به تورنتو یکی دیگر از جشنواره های مهم دنیا می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.