جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

محرم در قاب شبکه نمایش و نسیم

عملکرد تلویزیون در ماه محرم

سینماپرس: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم، برنامه‌های مناسبتی در جدول پخش شبکه نمایش و نسیم قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس، در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و سوگواری شیعیان جهان در عزای سرور و سالار شهیدان، جدول پخش شبکه نمایش و نسیم محرمی می‌شود.

شبکه نمایش، این هفته پخش فیلم‌های سینمایی منتخب ایرانی در ساعت ۲۱ را جایگزین بخش مرور آثار می‌کند. این فیلم‌ها به ترتیب شامل امروز، مزار شریف، رنگ خدا، گیتا، سجده بر آب، فرستاده و میهمان داریم هستند.

همینطور در ساعت ۱۳ روز سه شنبه ۱۲ شهریور فیلم "جنگ نفتکشها" به مناسبت روز مبارزه با استعمار انگلیس از این شبکه پخش خواهد شد.

شبکه نسیم هم ویژه برنامه‌های با حسین حرف بزن، سری جدید برنامه کتاب باز و هوش برتر را در این ایام پخش می کند.  

با حسین حرف بزن

این برنامه به تهیه کنندگی محمد امین پرواس است که حرف‌های بی تکلف و احساس درونی افراد در جایگاه‌ها و مشاغل مختلف با امام حسین علیه السلام و ارتباط ایشان با آن حضرت از محورهای این برنامه تلویزیونی است که هر شب ساعت ۲۲:۳۰پخش خواهد شد.

کتاب باز سری ۴

این برنامه در سری چهارم مثل گذشته با فضایی آمیخته به کتاب و کتابخوانی نگاهی به فعالان این عرصه دارد. اجرای این برنامه را همچون سری پیشین، سروش صحت بر عهده دارد که با دکور و حال و هوای جدید آن را اجرا خواهد کرد.

گفتنی است در دهه اول محرم ۹۸ این برنامه با پخش برنامه‌های گذشته، یاد و خاطره مهمانانی را که در آن حضور داشته و اینک از دنیا رفته اند را گرامی می‌دارد.

کتاب باز به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

هوش برتر سری ۷

سری هفتم این مسابقه به تهیه کنندگی پیمان پور مقیمی است که بر پایه‌ی هوش، قدرت ذهن، حافظه، سرعت عمل و هوش عملی افراد می‌باشد. سری جدید این مسابقه، با دکور و محتوای متفاوت و با اجرای افشین زی نوری، هرشب ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

 برنامه‌های تامینی در نظر گرفته شده برای این ایام هم برنامه‌های نمای نزدیک، دنیای مستند و سریال سفر سبز هستند.

نمای نزدیک هرشب، ساعت۲۱ با پشت صحنه فیلم‌های سینمایی به عنوان یک قالب جذاب و سرگرم کننده که در فضای رسانه‌ای مطرح بوده است، به نمایش زحمات و تلاش سینماگران و پشت صحنه فیلم‌های سینمای ایران می‌پردازد.

دنیای مستند هرشب ساعت ۲۱:۳۰پخش می‌شود که مستندهای جذاب و دیدنی جهان با موضوعات هیجان انگیز با گرافیک جدید برای این ایام تدارک دیده شده است.

سریال سفر سبز، به کارگردانی محمد حسین لطیفی محصول ۱۳۸۱ که امین تارخ، پارسا پیروز فر، گوهر خیر اندیش در آن به ایفای نقش پرداختند، هرشب ساعت ۲۲ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است که: مرد جوانی که در کودکی توسط خانواده‌ای آلمانی به فرزندخواندگی پذیرفته و نزد آنان بزرگ شده‌است، از آلمان به زادگاهش ایران بازمی‌گردد تا خانواده واقعی خود را پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.