جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

محسن علی اکبری مطرح کرد:

«نفوذ» از ۱۵ شهریور در تهران جلوی دوربین می رود

سریال «روزهای ابدی»

سینماپرس: تهیه کننده «نفوذ» از آغاز تصویربرداری این سریال در تاریخ ۱۵ شهریور ماه در تهران خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محسن علی‌اکبری تهیه کننده «نفوذ» درباره آخرین وضعیت ساخت این سریال توضیح داد: مرحله پیش تولید «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری رو به اتمام است و با برنامه ریزی های انجام شده ۱۵ شهریور ماه تصویربرداری این سریال را آغاز می کنیم.

وی افزود: همچنین لوکیشن هایی که قرار بود، ساخته شود تقریبا آماده هستند.

علی اکبری در پایان بیان کرد: تصویربرداری را از شهر تهران آغاز می کنیم و بعد از ۴۰ روز برای ادامه تصویربرداری راهی شمال کشور می شویم.

سریال «نفوذ» در سه فاز پیش‌بینی شده است؛ فاز یک از پیش از انقلاب شروع می‌شود و تا تسخیر لانه جاسوسی را روایت می‌کند. فازهای بعدی هم به حوادث حین گروگانگیری تا کودتای نوژه و آغاز جنگ تحمیلی که با حمایت آمریکا صورت گرفت، می‌پردازد و تولید فاز اول دو سال به طول می‌انجامد. تصاویر مربوط به فاز اول در تهران، فاز دوم در روستای قرق آباد، فاز ۳ در خجیر، فاز ۴ در گنبد و مشهد و همچنین فاز ۵ در تهران ضبط خواهد شد. سری دوم این سریال هم قرار است ساخته شود و در این سری داستان از تسخیر لانه جاسوسی آغاز شده و تا پایان جنگ تحمیلی ادامه دارد.

امین اسکندریان، کیمیا اکرمی، احمد نجفی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، صالح میرزا آقایی، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، جلیل فرجاد، ماشاله شاه مرادی، کاوه سماک باشی، سیدامیر حسام شجاعی، شیوا بلوچی، نجوا صاحب الزمانی، فاطمه بیگی، محمدجواد جعفرپور، جلال فاطمی، هوشنگ توکلی و امیرمحمد زند بازیگران ایرانی این مجموعه هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.