چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

تایکا وایتیتی؛

بازیگر هیتلر برای پیوستن به «جوخه انتحار» مذاکره می‌کند

تایکا وایتیتی

سینماپرس: تایکا وایتیتی بازیگر نقش هیتلر، در حال مذاکره برای پیوستن به دنباله «جوخه انتحار» است.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، ممکن است تایکا وایتیتی به دنیای فیلم‌های سینمایی دی سی قدم بگذارد.

این فیلمساز در حال مذاکره برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «جوخه انتحار» محصول کمپانی برادران وارنر است که دنباله‌ نسخه قبلی آن در سال ۲۰۱۶ است.

برادران وارنر هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده است؛ جیمز گان این فیلم سینمایی بر اساس دنیای دی سی را کارگردانی می‌کند که شخصیت‌های ضد قهرمانی دارند. مارگو رابی، جوئل کینمن، جیل کورتنی و ویولا دیویس نقش‌های قبلی خود را در این فیلم تکرار می‌کنند. ادریس آلبا به همراه جان سینا و چند تن دیگر نیز اعضای جدید این فیلم هستند.

جیمز گان کارگردان فیلم محافظان کهکشان، فیلمنامه این فیلم را نوشته که در آن فوق خرابکارها و تبهکارهای شهر توسط دولت برای انجام ماموریت‌های مخفی به خدمت گرفته می‌شوند.

نسخه ابتدایی این فیلم با نظرات معمولی از سوی منتقدین روبرو شد، اما گیشه موفقی را پشت سر گذاشت و ۷۴۶ میلیون دلار به صورت جهانی فروش کرد. «جوخه انتحار ۲» در تاریخ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) اکران می‌شود.

وایتیتی کارگردانی فیلم «ثور: رنگراک» را کارگردانی کرده و برای کارگردانی قسمت چهارم این فیلم ابرقهرمانی از دنیای مارول نیز به نام «عشق و تندباد» به خدمت گرفته شده است. او به تازگی فیلم «خرگوش جوجو» را کارگردانی کرده و خودش نیز در آن نقش هیتلر را بازی کرده است. این فیلم در ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) اکران می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.