سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

فیلم جدید کمپانی نیولاین؛

«نبرد فنا ناپذیران» بازیگران جدید خود را شناخت

فیلم سینمایی نبرد فناناپذیران

سینماپرس: دو بازیگر به صورت قطعی و یک بازیگر احتمالی دیگر به فیلم سینمایی «نبرد فناناپذیران» اضافه شدند.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم جدید کمپانی نیولاین با نام «نبرد فناناپذیران/Mortal Kombat» بازیگر دو نقش پرطرفدار خود را پیدا کرد.

در حالی که جاش لاوسون برای ایفای نقش کانو با این کمپانی به توافق رسیده است، جسیکا مک نامی بازیگر فیلم سینمایی «مگ» در مراحل پایانی مذاکره برای ایفای نقش در لباس شخصیت سونیا بلید است. همچنین لویس تان بازیگر فیلم سینمایی «ددپول ۲» و سریال «قاتل» تقریبا برای ایفای نقشی نا معلوم به توافق رسیده است.

هنوز اطلاعات دیگری از این فیلم در دست نیست، اما بازی ویدیویی که این فیلم از آن اقتباس شده، روی تعدادی شخصیت مبارز با قابلیت‌های مختلف در یک دنیایی خیالی تمرکز دارد که برای رسیدن به برتری به تقابل با یکدیگر می‌پردازند. گرگ روسو فیلمنامه فعلی این فیلم را نوشته است.

شخصیت بلید اولین کاراکتر زنی بود که به این مجموعه بازی‌های ویدیویی اضافه شد که دشمنی دیرینه‌ای با شخصیت کانو دارد.

مک نامی و لاوسون به جمع بازیگرانی که قبلا حضور آن‌ها در این فیلم قطعی شده بود اضافه شدند. این بازیگران شامل جو تسلیم برای نقش ساب زیرو، مهکاد بروکز در نقش جکسون بریگز می‌شود. تاریخ اکران این فیلم سینمایی ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۹۹) است.

بازی ویدیویی مورتال کامبت در سال ۱۹۹۲ منتشر شد و بیش از ۴۹ میلیون نسخه فروش کرد و به پر سودترین مجموعه بازی ویدویی تاریخ تبدیل شد. «نبرد فناناپذیران ۱۱» در ماه آوریل منتشر شد و موفق‌ترین بخش این مجموعه بازی ویدیوئی شد. این بازی هم اکنون پرفروش‌ترین عنوان سال ۲۰۱۹ میلادی محسوب می‌شود. فیلمبرداری این فیلم نیز از اواخر امسال در استرالیا آغاز خواهد شد.

فیلم‌های اقتباس شده قبلی از این بازی، در سال ۱۹۹۵، بیش از ۱۲۲ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشت و نسخه بعدی آن نیز دو سال بعد اکران شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.