دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

دنیای فیلم

آخرین وضعیت فروش سینمای جهان/ «سقوط آنجل» به صدر صعود کرد

فیلم پسران خوب

سینماپرس: آخرین وضعیت فروش و خلاصه داستان فیلم‌های اکران شده طی هفته جاری در سطح جهان را در این گزارش دنبال کنید.

به گزارش سینماپرس، هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین‌های فیلم‌های اکران شده در سطح جهان منتشر می‌شود که از فروش اکران فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگ در سطح جهان خبر می‌دهد، در این هفته نیز سینمای جهان شاهد اکران فیلم‌های جدیدی بود که، فیلم سینمایی «فرشته سقوط کرده است» در صدر این جدول قرار گرفت و «غلبه کننده» دیگر فیلم جدید این هفته توانست جای خود را در بین پرفروش‌ها باز کند. گفتنی است «سریع و خشن:هابز و شاو» به همراه «شیرشاه» به ترتیب برای چهارمین و ششمین هفته متوالی در بین پرفروش‌ها قرار گرفتند. در زیر به آخرین وضعیت فروش فیلم‌ها اشاره شده است:

آخرین وضعیت فروش سینمای جهان/ «سقوط آنجل» به صدر صعود کرد

۵) سریع و خشن تقدیم می‌کند:هابز و شاو «Fast and Furious Presents:Hobbs and Shaw»

فیلم جدید کمپانی یونیورسال از مجموعه فیلم‌های سینمایی سریع و خشن است که کارگردانی آن را دیوید لینچ انجام داده است. این فیلم ستارگانی مثل جیسون استاتهام، دواین جانسون، ادریس آلبا، ونسا کربی و هلن میرن را در اختیار دارد.

داستان این فیلم دو سال بعد از فیلم «سرنوشت خشمگین» را روایت می‌کند و شخصیت اصلی آن که یک مامور با تجربه است به نام لوک هابز است، تصمیم دارد با دوست و رقیب قدیمی اش دکارد شاو همکاری کند و یک خلافکار مخوف به نام کریسنتون را متوقف کنند.

«هابز و شاو» پس از سه هفته هفته متوالی حضور در بین پرفروش ها، در این هفته نیز ۸/۱ میلیون دلار دیگر فروخت تا همچنان در این لیست جای داشته باشد. ۱۴۷ میلیون دلار حاصل این چهار هفته است که البته در مقابل بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری این فیلم ناچیز به نظر می‌رسد. بیشتر فروش این فیلم از گیشه‌های خارجی بوده است.

آخرین وضعیت فروش سینمای جهان/ «سقوط آنجل» به صدر صعود کرد

۴) شیر شاه «Lion king»

محصول جدید کمپانی والت دیزنی است که به کارگردانی جان فاورو بر اساس انیمیشن کلاسیک کمپانی دیزنی به همین نام ساخته شده است. شیرشاه سومین انیمیشین است که در سال ۲۰۱۹ بر اساس انیمیشن‌های کلاسیک این کمپانی ساخته شده است که اخرین و موفق‌ترین آن‌ها انیمیشن علاالدین بود. دونالد گلاور، جیمز ارل جونز، ست روگن و بیلی ایکنز صداپیشگان این فیلم هستند.

این فیلم داستان شاهزاده شیری جوان به نام سیمبا است، که خودش را مسئول مرگ پدرش می‌داند و به همین خاطر از مسئولیت پادشاهی فرار می‌کند.

شیرشاه شش هفته‌ای با این حال که هفته گذشته که پشت سر هابز و شاو قرار گرفته بود، کمترین افت فروش به نسبت هفته گذشته را با منفی ۳۴ درصد در این هفته رقم زد و با ۸/۱ میلیون دلار و تنها ۱۰ هزار دلار اختلاف در مقایسه با هابز و شاو توانست در رتبه چهارم بایستد. به این ترتیب فروش کلی این فیلم در گیشه داخلی از ۵۱۰ میلیون تومان عبور کرد.

آخرین وضعیت فروش سینمای جهان/ «سقوط آنجل» به صدر صعود کرد

۳) غلبه کننده «Overcomer»

فیلم سینمایی غلبه کننده، یک فیلم درام است که توسط الکس کندریک کارگردانی شده و فیلمنامه آن نیز به قلم همین کارگردان و برادرش استیفان کندریک نوشته شده است. این فیلم ششمین همکاری این دو برادر با یکدیگر و دومین فیلم ان‌ها از سوی کمپانی برادران کندریک است. این فیلم توسط شرکت سونی منتشر شده است.

الکس کندریک، پریسیلا شایر، شری ریگبی، جک استرنر، کامرون آرنت و آرین رایت بازیگران این فیلم سینمایی هستند که یک مسئله اساسی در زندگی دانش آموزان و بزرگسالان را به طور یکسان باز گو می‌کند.

این فیلم که با تنها پنج میلیون دلار کمترین بودجه را دربین فیلم‌های این هفته به خود اختصاص داده است، در هفته اول نمایش خود، ۸/۲میلیون دلار فروش کرد و به جایگاه سوم رسید. نسبت فروش این فیلم از هر سینما نیز ۴هزار و هفتصد دلار است که برا مراتب از فیلم‌های مثل شیر شاه و هابز و شاو بالاتر است.

آخرین وضعیت فروش سینمای جهان/ «سقوط آنجل» به صدر صعود کرد

۲) پسران خوب «Good Boys»

پسران خوب، نام فیلمی کمدی از کمپانی یونیورسال پیکچرز است که در ژانر کمدی و ماجراجویی است و جن استوپنیتسکی کارگردانی آن را انجام داده است. یاکوب ترمبلی، کیت ویلیامز، بردی نون، مولی گوردن و ویل فورت بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است، مکس دوازده ساله پس از دعوت به یک مهمانی بزرگ دچار استرس شدیدی می‌شود. او که به دنبال فوت و فن‌های رفتن به مهمانی است همراه دوستان صمیمی خودش ثور و لوکاس تصمیم می‌گیرند از پهپاد پدرش برای زیر نظر گرفتن همسایه استفاده کنند. اما وقتی پهپاد نابود می‌گردد، آن‌ها مجبور می‌شوند تا قبل از اینکه پدر مکس متوجه شود جایگزینی برای آن پیدا کنند.

پسران خوب که هفته گذشته در رتبه اول قرار گرفته بود، در این هفته با اختلافی ۱۰ میلیون دلاری صدر را واگذار کرد. این فیلم در این هفته از ۳۳۵۲ سالن سینمایی که در اختیارش بود۱۱/۷ میلیون دلار فروش داشت و به فروش کلی ۴۲ میلیون دلاری رسید.

آخرین وضعیت فروش سینمای جهان/ «سقوط آنجل» به صدر صعود کرد

۱) آنجل سقوط کرده است «Angel Has Fallen»

فیلمی در ژانر اکشن و محصول کمپانی لاینزگیت است که کارگردانی آن توسط ریک رومن وو انجام شده است. این فیلم دنباله داستان دو قسمت قبلی که با عنوان‌های «المپیوس سقوط کرده است» محصول ۲۰۱۳ و «لندن سقوط کرده است» در سال ۲۰۱۶ را روایت می‌کند.

در خلاصه این فیلم آمده است، شخصی به نام بنینگ که یک مامور با تجربه و حرفه است که به جرم سو قصد به جان رییس جمهور آمریکا متهم می‌شود و تحت تعقیب گروه خودش و اف بی آی قرار می‌گیرد، او در تلاش است خودش را از این اتهام تبرئه کند. جرارد باتلر شخصیت اصلی این فیلم سینمایی است و مورگان فریمن، پاپیر پرابو مایکل لندز دیگر ستارگان آن هستند.

سقوط آنجل در هفته اول اکران خود، ۲۱ میلیون دلار فروش داشت و علاوه بر اینکه توانست در جایگاه نخست قرار بگیرد پرفروش‌ترین فیلم در نسبت فروش به تعداد سالن‌های سینما نیز با ۶ هزار دلار موفق‌تر از فیلم‌های دیگر ظاهر شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.