شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

در پنجمین روز جشنواره کودک چه فیلم‌هایی را تماشا می‌کنید؟

آرم جشنواره فیلم کودک و نوجوان*

سینماپرس: پنجمین روز از جشنواره سی و دوم با نمایش فیلم های متنوع در سینماها سپری می شود که از آن جمله می توان به فیلم کوتاه «صفر کلوین» اثر سبحان واقعی و علی فیضی پور اشاره کرد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، با افتتاح جشنواره سی و دوم برنامه نمایش فیلم‌ها در سینماها نیز از ۲۹ مرداد آغاز شده است.

پردیس سینمایی ساحل (سالن نصف جهان و زنده رود)، پردیس سینمایی چهار باغ (سالن نقش جهان، سالن چهل ستون، سالن چهار سوق)، سینما بهمن، اصفهان سیتی سنتر (سالن ۱، سالن ۲، سالن ۴) و پردیس هنر؛ سینماهای جشنواره امسال هستند که میزبان علاقه‌مندان برای تماشای فیلم‌ها هستند. در ادامه برنامه اکران سینماها را در چهارمین روز جشنواره می‌خوانید.

پردیس سینمایی ساحل

امروز در سالن نصف جهان پردیس سینمایی ساحل، اکران فیلم‌ها از ساعت ۱۶ با نمایش فیلم کوتاه «بی‌سیم» به کارگردانی محمدحسین امانی آغاز می‌شود. همچنین در این سانس فیلم بلند «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی به نمایش در می‌آید. در سانس بعدی سینما که ساعت ۱۸:۱۵ آغاز می‌شود، فیلم کوتاه «بیله» به کارگردانی اینارا کولمان برای مخاطبان به نمایش در می‌آید. این فیلم نیز از دوبله همزمان برخوردار است در نهایت سانس پایانی سینما ساحل که ساعت ۲۰:۴۵ آغاز می‌شود به نمایش دو فیلم اختصاص دارد، در ابتدا به ترتیب یک فیلم کوتاه «صفر کلوین» ساخته سبحان واقعی و علی فیضی پور و فیلم بلند «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی زاده به نمایش در می‌آیند.

در سالن زنده رود این پردیس سینمایی، نمایش فیلم‌ها از ساعت ۱۶:۱۵ با فیلم کوتاه «سیم ششم» ساخته بهرام عظیمی و پویانمایی «بنیامین» ساخته محسن عنایتی نوش آبادی به نمایش در می آید. در ادامه روز هم آثار مجموعه «وب سری ۵» و فیلم بلند «خواب های خط خطی» ساخته سید محمد حسینی در سانس ۱۸:۳۰ روی پرده می‌رود. آخرین سانس سالن زنده رود نیز فیلم کوتاه «دم اسبی و مرد خوابالو» و فیلم بلند «لوئیز و لوکا، ماموریت ما» با دوبله همزمان به نمایش در می آیند.

پردیس سینمایی چهار باغ

در سالن نقش جهان این پردیس سینمایی نمایش فیلم ها از ساعت ۱۰ صبح با فیلم بلند «تورنادو» ساخته سیدجواد هاشمی آغاز می شود. سپس در سانس ۱۶:۳۰ فیلم کوتاه «میوه های ابرها» به کارگردانی کاترینا کارهانکووا (بدون کلام) و فیلم بلند «گوسفند و گرگ ها ۲» به کارگردانی کیلب هیستاد با دوبله همزمان نمایش داده می شوند. در ادامه روز راس ساعت ۱۸:۳۰ مجموعه «وب سری ۵» و فیلم بلند «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی به نمایش گذاشته می‌شوند. سانس پایانی سالن نقش جهان، ساعت ۲۰:۴۵ با نمایش فیلم کوتاه «سیم ششم» به کارگردانی بهرام عظیمی آغاز می شود، در این سانس همچنین پویانمایی «بنیامین» ساخته محسن عنایتی نوش آبادی روی پرده می‌رود. سالن چهل ستون این پردیس سینمایی هم در ساعت ۱۶ با نمایش آثار مجموعه «وب سری ۵» و فیلم بلند «بیست و سه نفر» ساخته مهدی جعفری میزبان علاقه‌مندان است. راس ساعت ۱۸ هم آثار منتخب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی پرده می‌رود. سانس پایانی این سالن سینما ساعت ۲۰ به فیلم بلند «خواب های خط خطی» به کارگردانی سید محمد حسینی اختصاص دارد.

سالن چهار سوق پردیس سینمایی چهارباغ مجموعه پویانمایی های کوتاه ایران «این سو آن سو، سگی که مرض داشت، ساکن طبقه سوم، خورده شده، زرزری کاکل زری، سنگ های سپید، فرفره، جبیر» را ساعت ۱۷ نمایش می دهد و ساعت ۱۹ هم فیلم کوتاه «زنگ آخر» ساخته حیدرعلی رحمانی قهدریجانی روی پرده می رود.

سینما بهمن

سینما بهمن نمایش فیلم ها را امروز با پویانمایی «جوانمردان» ساخته علی احمدی ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می کند و سپس دو ساعت بعد و راس ۱۸:۳۰ فیلم «گوسفند و گرگ ها ۲» به کارگردانی ولادیمیر نیکلایو با دوبله فارسی روی پرده می رود. ساعت ۲۰:۳۰ آخرین سانس سینما بهمن است که به نمایش فیلم کوتاه «برای امیر» اثر جواد حکمی و فیلم بلند «منطقه پرواز ممنوع» ساخته امیر داسارگر اختصاص دارد.

اصفهان سیتی سنتر

شنبه ۲ شهریور در سالن شماره یک اصفهان سیتی سنتر راس ساعت ۱۷ فیلم کوتاه «بادبادک» ساخته مارتین اسماتانا و فیلم بلند «جیکوب، میمی و سگ‌های سخنگو» به کارگردانی ادموندز یانسوز با دوبله همزمان به نمایش در می آید. ساعت ۱۹ هم فیلم کوتاه «چرخ-چرخ» ساخته یونیچی کانای و فیلم بلند «پسر ابری» به کارگردانی مایکمینه کلینکسپور اسمیتز روی پرده می رود. سانس پایانی این سالن راس ساعت ۲۱ آغاز می شود و فیلم کوتاه «غبار» ساخته داثه ریدوز و فیلم بلند «اوتزی و معمای زمان» ساخته گابریل پی نوتا با دوبله همزمان برای علاقه مندان نمایش داده می شوند.

سالن شماره دو این سینما، نمایش فیلم ها را از ساعت ۱۶:۳۰ با فیلم بلند «گوسفند و گرگ ها ۲ » به کارگردانی ولادیمیر نیکلایو با دوبله فارسی آغاز می کند. سپس ساعت ۱۸:۳۰ فیلم بلند «فرزند زمین» ساخته مژگان بیات به نمایش گذاشته می شود و ساعت ۲۰:۳۰ ابتدا آثار مجموعه «وب سری ۵» و فیلم بلند «تورنادو» ساخته سید جواد هاشمیان نمایش داده می‌شود. سالن چهار اصفهان سیتی سنتر هم امروز را با نمایش آثار مرمت شده سینمای ایران از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می کند. سپس فیلم بلند «پسر مورچه ای» به کارگردانی آسک هاسبلبالچ ساعت ۱۹:۳۰ روی پرده می‌روند. به این فیلم نیز نیز دوبله همزمان اختصاص یافته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.