شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

دنیای فیلم

تقویم اکران‌های دیزنی تغییر کرد

والت دیزنی

سینماپرس: کمپانی دیزنی جدول جدید برنامه اکران برخی تولیدات خود و همچنین پروژه‌های نیمه‌کاره استودیوی فاکس را منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، دیزنی تغییرات جدیدی در تقویم اکران‌های آتی خود داده است و بنا بر برنامه‌ریزی جدید این کمپانی، اکران لایواکشن «کروئلا» به روز یادبود یا همان آخرین دوشنبه ماه می سال ۲۰۲۱ و نمایش عمومی درام  «زنی پشت پنجره»  به سال ۲۰۲۰ منتقل شد.

«کروئلا» لایو اکشنی با بازی اما استون است و داستان آن حول «کروئلا دویل»، شخصیت منفی انیمیشن «۱۰۱ سگ خالدار» می‌گردد. این اثرِ برگرفته شده از انیمیشن کلاسیک دیزنی، ابتدا قرار بود ۲۳ دسامبر سال ۲۰۲۰ اکران شود اما اکنون نمایش آن تا ۲۸ می ۲۰۲۱ به تعویق افتاده است.

کریگ گیلسپی کارگردان استرالیایی فیلم «من، تونیا» هدایت این اثر را برعهده دارد و اما استون و جوئل فری در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

«زنی پشت پنجره» با بازی ایمی آدامز نیز قرار بود ۴ اکتبر امسال روی پرده‌های سینما بیاید اما با تغییرات جدید نمایش آن تا ۱۵ می ۲۰۲۰ عقب افتاده است. پروژه ساخت این فیلم ابتدا در فاکس قرن بیستم در جریان بود که با تحت تملک درآمدن این استودیو توسط دیزنی، اکنون بخشی از دارایی این ابرکمپانی به حساب می‌آید.

کارگردانی «زنی پشت پنجره» بر عهده جو رایت است و نویسندگی فیلمنامه آن را تریسی لتس انجام داده است. داستان این فیلم بر اساس رمانی به قلم ای. جی فین است و قصه روانشناسی را روایت می‌کند که در هنگام جاسوسی از همسایه جدیدش شاهد یک جرم می‌شود.

دیزنی همچنین برنامه اکران یک لایواکشن بی‌نام را که برای ۲۸ می ۲۰۲۱ رزرو شده بود از تقویم خود حذف کرد.

اکران دو فیلم دیگر فاکس به نام‌های «مرد تهی» و «همه درباره جیمی صحبت می‌کنند» نیز به ترتیب برای ۷ آگوست و ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ تعیین شده است. «همه درباره جیمی صحبت می‌کنند» اقتباسی سینمایی از یک تئاتر موزیکال بریتانیایی و «مرد تهی» یک فیلم ترسناک روانشناسانه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.