شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

کیت هرینگتون؛

بازیگر «بازی تاج و تخت» به دنیای ابرقهرمان‌ها می پیوندد

بازی تاج و تخت

سینماپرس: کیت هرینگتون بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» مذاکراتی برای پیوستن به دنیای سینمایی مارول انجام داده است.

به گزارش سینماپرس، کیت هرینگتون بازیگر محبوب سریال «بازی تاج و تخت»، در حال مذاکره برای پیوستن به پروژه‌ای از دنیای سینمایی مارول است.

این روزها کمتر برای کسی تعجب برانگیز است که یک بازیگر معروف در دنیای مارول ایفای نقش کند؛ چرا که بازیگران برنده اسکار مثل بری لارسون و ریچل وایس هم این کار را انجام داده اند.

هنوز مشخص نیست که هرینگتون چه نقشی را ایفا می‌کند، اما این مذاکرات خوب پیشرفته و او در مراحل پایانی امضای قرارداد است.

کیت هرینگتون با کوین فیگ رئیس کمپانی مارول گفتگو داشته و قرار شده او به یک فیلک ابرقهرمانی اضافه شود. گفته می‌شود ممکن است تا پایان این هفته که مراسم D۲۳ کمپانی دیزنی برقرار است، نتیجه نهایی این توافق اعلام شود.

مارول انتخاب بازیگران خود برای فیلم‌های فاز چهارم را آغاز کرده است؛ فیلم‌هایی شامل «شانگ چی و افسانه ده حلقه»، «دکتر استرینجلاو» و «ثور: عشق و تندباد». احتمالا ًهرینگتون در یکی از این فیلم‌ها یک نقش کلیدی را ایفا خواهد کرد.

مارول انتخاب بازیگران برای فیلم‌های فاز پنجم خود را آغاز نکرده، اما این احتمال وجود دارد که هرینگتون را برای این فیلم‌ها که برای سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ تنظیم شده اند، انتخاب کند. یکی از این فیلم‌ها «محافظان کهکشان ۳» است. البته به خاطر علاقه و فعالیت زیاد هرینگتون در سریال‌ها و شبکه‌های استریم و تلویزیونی، شاید یکی از نقش‌های برنامه‌های شبکه استریم دیزنی پلاس هم برای وی در نظر گرفته شده باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.