چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

در دومین روز جشنواره کودک چه فیلم‌هایی را تماشا می‌کنید؟

آرم جشنواره فیلم کودک و نوجوان*

سینماپرس: دومین روز از جشنواره سی و دوم کودک با نمایش فیلم های متنوع و شاخص در سینماها سپری می شود که از آن جمله می توان به «بیست و سه نفر» اثر مهدی جعفری اشاره کرد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، با افتتاح جشنواره سی و دوم برنامه نمایش فیلم‌ها در سینماها نیز از روز گذشته سه شنبه ۲۹ مرداد آغاز شده است.

پردیس سینمایی ساحل (سالن نصف جهان و زنده رود)، پردیس سینمایی چهار باغ (سالن نقش جهان، سالن چهل ستون، سالن چهار سوق)، سینما بهمن، اصفهان سیتی سنتر (سالن ۱، سالن ۲، سالن ۴) و پردیس هنر؛ سینماهای جشنواره امسال هستند که میزبان علاقه‌مندان برای تماشای فیلم‌ها هستند.

در ادامه برنامه اکران سینماها را در دومین روز جشنواره می‌خوانید.

پردیس سینمایی ساحل؛ امروز در سالن نصف جهان پردیس سینمایی ساحل، اکران فیلم‌ها از ساعت ۱۶ با نمایش فیلم کوتاه «رونالدو» به کارگردانی رسپ بزگز آغاز می‌شود. همچنین در این سانس فیلم بلند «فریاد سکوت» به کارگردانی ویلادیمیر پوتاپوف به نمایش در می‌آید، این دو فیلم از دوبله همزمان بهره‌مند هستند. در سانس بعدی سینما که ساعت ۱۸:۱۵ آغاز می‌شود، فیلم کوتاه «مرداب» به کارگردانی تورفین ایورسن برای مخاطبان به نمایش در می‌آید. همچنین در این سانس فیلم بلند «سوپر یوفی» به کارگردانی مارتین اسمیتز به نمایش در می آید. این دو فیلم نیز از دوبله همزمان برخوردارند در نهایت سانس پایانی سینما ساحل که ساعت ۲۰:۴۵ آغاز می‌شود به نمایش دو فیلم اختصاص دارد، در ابتدا به ترتیب یک فیلم کوتاه «برای امیر» ساخته جواد حکمی و فیلم بلند «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر به نمایش در می‌آیند.

در سالن زنده رود این پردیس سینمایی، نمایش فیلم‌ها از ساعت ۱۶:۱۵ با فیلم کوتاه «قصه مردی که لب نداشت» ساخته میلاد شاه جانی و فیلم کوتاه «کلاف» اثر ملیحه غلامزاده و فیلم بلند “ماجراهای پت و مت” ساخته مارک (بی کلام) بنس آغاز می شود. در ادامه روز هم آثار مجموعه «وب سری ۲» و فیلم بلند «جزیره گنج» ساخته حمیدرضا لوافی در سانس ۱۸:۳۰ روی پرده می‌رود. آخرین سانس سالن زنده رود نیز فیلم کوتاه «شش و یک دقیقه» ساخته سرگئی ریابوف، فیلم کوتاه «پلنکتون» به کارگردانی گوستاو لیندستورم و فیلم بلند «یافتن کالارو» به کارگردانی لئو لی اکران می شوند. به هر سه فیلم نیز دوبله همزمان فارسی اختصاص یافته است.

پردیس سینمایی چهار باغ؛ در سالن نقش جهان این پردیس سینمایی نمایش فیلم ها از ساعت ۱۰ صبح با فیلم بلند «بازیوو» ساخته امیرحسین قهرایی آغاز می شود. سپس در سانس ۱۶:۳۰ فیلم بلند «شب آفتابی» ساخته سید علی مدنی روی پرده می رود. در ادامه روز راس ساعت ۱۸:۳۰ آثار مجموعه «وب سری۲» و فیلم بلند «تورنا ۲ » ساخته سیدجواد هاشمی نمایش داده می‌شوند.
سانس پایانی سالن نقش جهان، ساعت ۲۰:۴۵ با نمایش فیلم کوتاه «قصه مردی که لب نداشت» به کارگردانی میلاد شاه جانی آغاز می شود، در این سانس همچنین فیلم کوتاه «کلاف» ساخته ملیحه غلامزاده و فیلم بلند «ماجراهای پت و مت» به کارگردانی مارک بنس (بی کلام) روی پرده می‌رود.

سالن چهل ستون این پردیس سینمایی هم در ساعت ۱۶ با نمایش آثار مجموعه «وب سری۲» و فیلم بلند «بازیوو» ساخته امیرحسین قهرایی میزبان علاقه‌مندان است. راس ساعت ۱۸ هم فیلم بلند و خاطره انگیز «خانه دوست کجاست» ساخته عباس کیارستمی روی پرده می‌رود. سانس پایانی این سالن سینما ساعت ۲۰ به فیلم بلند «هشتگ دوچرخه ساز» به کارگردانی مصطفی نظری زاده اختصاص دارد. سالن چهار سوق پردیس سینمایی چهارباغ فیلم بلند «فرمانروای آب» ساخته مجید اسماعیلی را ساعت ۱۷ نمایش می دهد و ساعت ۱۹ هم به ترتیب فیلم کوتاه «صفر کلوین» ساخته سبحان واقعی و علی فیضی پور و فیلم بلند «اقیانوس پشت پنجره» اثر بابک نبی زاده روی پرده می رود.

سینما بهمن؛ سینما بهمن نمایش فیلم ها را امروز با «اینجا خانه من است» ساخته خیراله تقیانی پور از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می کند و سپس دو ساعت بعد و راس ۱۸:۳۰ فیلم «جادوگر کوچک» به مایکل شارر با دوبله فارسی روی پرده می رود. ساعت ۲۰:۳۰ آخرین سانس سینما بهمن است که به نمایش فیلم کوتاه «هم کلاسی» ساخته مجتبی حیدری و فیلم بلند «قطار آن شب» اثر حمیدرضا قطبی اختصاص دارد.

اصفهان سیتی سنتر؛ چهار شنبه ۳۰ مرداد در سالن شماره یک اصفهان سیتی سنتر راس ساعت ۱۷ فیلم کوتاه «حلزون نقاش» ساخته مانوئلا ماستروکو (بی کلام) و فیلم بلند «داستان های باغ جادویی آنتون کرینگز» به کارگردانی آنتون کرینگز و آرونود بورون با دوبله فارسی به نمایش در می آید. ساعت ۱۹ هم فیلم کوتاه «پسر دریا» ساخته عباس جلالی یکتا و فیلم بلند «بیست و سه نفر» اثر مهدی جعفری روی پرده می رود. سانس پایانی این سالن راس ساعت ۲۱ آغاز می شود و فیلم «اینجا هستی» ساخته میخایل پلیسکو و فیلم «چاسکیت» با کارگردانی پریا راماسوبان که هر دو با دوبله همزمان برای علاقه مندان نمایش داده می شوند.

سالن شماره دو این سینما، نمایش فیلم ها را از ساعت ۱۶:۳۰ با «جادوگر کوچک» به کارگردانی مایکل شارر با دوبله فارسی آغاز می کند و سپس ساعت ۱۸:۳۰ پویانمایی «سفر سبز» ساخته سعید گائینی به نمایش درخواهد آمد. و ساعت ۲۰:۳۰ ابتدا آثار مجموعه «وب سری۲» و سپس فیلم بلند «بیست و سه نفر» ساخته مهدی جعفری نمایش داده می‌شود.

سالن چهار اصفهان سیتی سنتر هم امروز را با نمایش آثار مرمت شده سینمای ایران از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می کند. سپس پویانمایی های تاتارستان روسیه ساعت ۱۹:۳۰ روی پرده می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.