چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

سینمای جهان

عنوان فیلم جدید «جیمز باند» مشخص شد

جیمز باند

سینماپرس: عنوان بیست و پنجمین فیلم جیمز باند که آخرین حضور دنیل کریگ در این شخصیت است، اعلام شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، آخرین ایفای نقش دنیل کریگ به عنوان مامور ۰۰۷، به «وقتی برای مردن نیست» نامگذاری شد.


این عنوان، روز سه شنبه با انتشار ویدئویی از سوی عوامل ساخت این فیلم سینمایی اعلام شد. در این ویدئو از شیوه نگارش دهه ۷۰ میلادی استفاده شده بود تا حس نوستالژیک و خاطره انگیزی را به مخاطب القا کند. شاید هم نشانگر این بود که کری فوکنگا این فیلم را از فیلم‌های سبک مدرن قبلی جدا کرده و قصد دارد به عصر گذشته جیمز باند در زمان ایفای نقش شان کانری در لباس جیمزباند باز گردد.

شایعه شده بود که دنی بویل کارگردان سابق این فیلم سینمایی قصد داشت شخصیت جیمز باند را در انتهای فیلم بکشد، اما پس از آن که این ایده او با مخالفت روبرو شد تصمیم گرفت این پروژه را ترک کند. «زمانی برای مردن نیست» به طور قطع با ایده‌های بویل در تضاد است و نشان داده اینکه باند  ۲۵ آخرین ایفای نقش دنیل کریگ در نقش جیمز باند است، دلیلی برای کشتن این شخصیت نیست.

ماه گذشته گزارش شده بود بعد از حضور کریستوف والتس، بازیگر برنده اسکار در یکی از استودیوهای پینوود، این بازیگر در فیلم جدید جیمز باند ایفای نقش می‌کند که این اتفاق نیفتاد. کریستوف والتس در سال ۲۰۱۵ در فیلم «اسپکتر» نقش یک تبهکار را داشت.

در اوایل امسال فیلمبرداری پروژه جیمزباند به دلیل مصدومیتی که برای دنیل کریگ در جامائیکا به وجود آمده بود متوقف شد، اما تهیه کنندگان این فیلم با تایید تاریخ‌های اکران قبلی هرگونه تاخیر در نمایش را رد کردند. ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۹۹) تاریخ اکران این فیلم در انگلستان، و ۸ آوریل (۲۰ فروردین) تاریخ اکران این فیلم در ایالات متحده امریکا خواهد بود

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.