چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳

با حکم معاون امور استان‌های رسانه ملی صورت گرفت؛

انتصاب اعضای هیأت انتخاب و داوری کمیسیون سیمای جشنواره تولیدات مراکز

اعضای هیأت انتخاب و داوری کمیسیون سیمای بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز

سینماپرس: اعضای هیأت انتخاب و داوری کمیسیون سیمای بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز با حکم معاون امور استان‌های رسانه ملی منصوب شدند.

به گزارش سینماپرس، علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی حکم اعضای هیأت انتخاب و داوران کمیسیون سیمای بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها را صادر کرد.

بر این اساس مهرداد عظیمی به عنوان رئیس هیأت انتخاب و داوری بخش برنامه‌های ترکیبی و علی حاج ملاعلی، داراب کمالی، سید جعفر اولیاء، مریم رشیدی و سید کمال هاشم‌زاده به عنوان اعضای این هیئت معرفی شده‌اند.

همچنین در این حکم اسامی آقایان عیسی بلوکات، سعید اوحدی، محمد کاویانی، احمد امین حائری و محمد جعفر خسروای به عنوان اعضای هیأت داوری بخش برنامه‌های ترکیبی کمیسیون سیما آمده است.

در بخش برنامه‌های مستند این کمیسیون هم احمد ضابطی جهرمی به عنوان رئیس هیأت انتخاب و داوری معرفی شده و عباس عطریان، محمدرضا وطن‌دوست، مهرداد فراهانی، زین‌العابدین مختاریان و مکرمه آقایی به عنوان دیگر اعضای هیأت انتخاب حکم مربوطه را دریافت کرده‌اند.

در حکم معاون امور استان‌های رسانه ملی، فرهاد ورهرام، محمدرضا شریفی، فتح‌الله امیری، سلیم غفوری و حبیب احمدزاده نیز به عنوان اعضای هیأت داوری انتخاب شده‌اند.

در بخش برنامه‌های ویژه و جنبی کمیسیون سیما نیز علی بخشی‌زاده به عنوان رئیس هیأت انتخاب و داوری حکم دریافت کرده است و  اکبر تدبیری، سرکار خانم فرحبخش، شهرام ملکی‌نیا و زهره عابدی به عنوان اعضای هیأت انتخاب معرفی شده‌اند.

در همین بخش اسامی آقایان علی اصغر جعفری، محمد مهدی قاسمی، آبتین مهدی‌پور و شعبان‌پور به عنوان اعضای هیأت داوری به چشم می‌خورد و سرانجام در بخش نمایشی کمیسیون سیما نیز حکم ریاست هیأت انتخاب و داوری برای مهدی فرجی صادر شده و سید احمد موسوی، سید ناصر هاشم‌زاده، عبدالرضا اکبری و شهرام نجاریان به عنوان اعضای هیأت انتخاب و محمد خزایی، حجت‌الله ایوبی، شهروز حقی و پروانه معصومی به عنوان داوران این بخش ذکر شده است.

دارابی در این حکم تصریح کرده است: امید است جشنواره حاضر، ضمن معرفی و کشف استعدادهای مراکز و ارزیابی وضع موجود، با ارائه الگوهای مهندسی و مدیریت فرهنگی، چشم‌انداز مطلوبی را برای مراکز استان‌ها فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.