سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

امین امانی خبر داد:

پایان نگارش ۱۵ قسمت از «جزیره»

امین امانی

سینماپرس: کارگردان و تهیه کننده سریال «جزیره» به نویسندگی کیارش زارع طلب درباره آخرین وضعیت ساخت این سریال توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش سینماپرس، امین امانی کارگردان و تهیه کننده تلویزیون، درباره آخرین وضعیت ساخت سریال «جزیره» به صبا بیان کرد: کارگردانی و تهیه کنندگی سریال جزیره را برعهده دارم که ۴۵ قسمت دارد و تاکنون ۱۵ قسمت آن به نگارش درآمده است.

وی ادامه داد: قصد داریم زمانی که ۳۰ قسمت از «جزیره» نوشته شد، پیش تولید آن را شروع کنیم که امیدوارم حدود یک ماه دیگر این کار را انجام دهیم.

کارگردان سریال «جزیره» درباره لوکیشن های این سریال نیز بیان کرد: ۸۰ درصد از سریال در جزیره قشم و ۲۰ درصد آن در تهران فیلمبرداری می شود.

امانی در ادامه درباره داستان این سریال توضیح داد: نویسنده «جزیره»  کیارش زارع طلب است. داستانی اجتماعی دارد و درباره فردی مستندساز است که از خارج به ایران می آید و طی یک گزینش ۶ نفر را که ۳ دختر و ۳ پسر از اقشار پایین جامعه هستند، انتخاب می کند تا با استفاده از این افراد کار قاچاق کند.

وی افزود: فرد مستندساز به هر کدام از این ۶ نفر، ۲ میلیارد تومان پول می دهد و به آنها می گوید به مدت سه ماه باید این پول را خرج کنید. در این مدت این ۶ نفر حق خروج از جزیره را ندارند. همچنین یک جی پی اس آهنی به مچ پای آنها بسته می شود تا همه جا تحت نظر باشند.

کارگردان سریال «جزیره» در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا مذاکراتی با بازیگران این سریال و دیگر عوامل صورت گرفته است یا نه، عنوان کرد: اگرچه برای نقش های مختلف فکرهایی داریم اما تاکنون مذاکره ای با بازیگران صورت نگرفته است تا سریال وارد مرحله پیش تولید شود. همچنین دیگر عوامل نیز هنوز مشخص نشده اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.