یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

کوروش سلیمانی مطرح کرد:

مرزبان سریال «ایل دا» هستم/ پیچیدگی «خواب زده» در کمتر سریالی دیده می شود

کوروش سلیمانی

سینماپرس: کوروش سلیمانی بازیگر سریال «خواب زده» معتقد است کمتر سریال نمایش خانگی با این پیچیدگی تاکنون ساخته شده است.

به گزارش سینماپرس، کوروش سلیمانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ، درباره نقش خود در سریال «ایل دا» به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی، به صبا توضیح داد: من نقش «شیرزاد» را که فردی بومی است، در «ایل دا» ایفا می کنم و مرزبان هستم. تجربه همکاری قبلی با راما قویدل و تمایل هر دوی ما برای همکاری دوباره از دلایل من برای پذیرفتن این نقش بود.

وی با اشاره به این که قرار است «ایل دا» در مناطق غربی و استان لرستان فیلمبرداری شود، گفت: قصه این سریال به اواخر دهه ۵۰ و اوایل جنگ باز می گردد و مناسباتی را که در یک روستا رخ می دهد، روایت می کند. من اصالتا کرد هستم اما علاقه ای که به منطقه غرب کشور و فرهنگ مردم لرستان دارم باعث شد بتوانم با نقش ارتباط برقرار کنم و آن را دوست داشته باشم.

به گفته بازیگر سریال «ایل دا»، حضور کارگردان کاربلد، همبازی های خوب، حرفه ای و با تجربه و تیم تهیه و تولید قوی از فاکتورهای مهم برای پذیرفتن نقش در همه حوزه های بازیگری است.

سلیمانی که همچنین در سریال  «بهترین سال های زندگی ما»  به کارگردانی احمد کاوری و محمودرضا تختشید ایفای نقش می کند، درباره این سریال بیان کرد: فیلمنامه این سریال برگرفته از یک رمان مشهور است و قصه جذابی دارد که با توجه به شرایط محیطی، جغرافیایی و فرهنگی ایران بازنویسی شده است. من نقش وکیل مدافع شخصیت اصلی داستان را که در دهه ۴۰ روایت می شود، بازی می کنم.

وی ادامه داد: اگر چه من فقط در چند قسمت از این سریال حضور دارم اما حضور تیم حرفه ای، با کیفیت بودن نقش و پرداخت درست آن باعث شد در این سریال بازی کنم.

سلیمانی که برای اولین بار با سریال  «خواب زده»  به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری به شبکه نمایش خانگی می آید، درباره تجربه بازی در سریال «خواب زده» بیان کرد: من در دهه ۸۰ سابقه همکاری با سیروس مقدم در سریال «نرگس» و دو تله فیلم را داشته ام و زمانی که بازی در کارهای ایشان به من پیشنهاد می شود، با شوق و ذوق می پذیرم و خوشبختانه همیشه نتیجه خوبی برای من داشته است.

وی افزود: «خواب زده» به قلم سعید نعمت الله در ژانر متفاوت، عجیب و خاصی کار شده است و من نقش «حجت» برادر دختر شخصیت اصلی قصه را ایفا می کنم.

بازیگر سریال «خواب زده» با بیان این که این سریال ریتم خاص خودش را دارد، تصریح کرد: من معتقدم که کمدی های سیروس مقدم نهایت کمدی و کارهایش که فضای اضطرابی بر آن حاکم است نهایت اضطراب را به مخاطب منتقل می کند. برای همین به جرأت می توانم بگویم در ساخت سریال «خواب زده» کمترین کوتاهی و کم فروشی دیده نمی شود.

سلیمانی اضافه کرد: این سریال با توجه به ژانر متفاوت و پیچیده ای که دارد، کار ویژه و جذابی روی آن صورت گرفته است و کمتر سریال نمایش خانگی با این پیچیدگی ساخته شده است.

وی در پایان با بیان این که دو فیلم سینمایی در نوبت اکران دارد، گفت: دو فیلم سینمایی  «تیغ و ترمه»  به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه کنندگی علی قائم مقامی و  «دوچ»  به کارگردانی امیر مشهدی عباس و تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که اولین کار من در ژانر کودک در سینما محسوب می شود، از کارهای اخیر من است که هنوز در سینما اکران نشده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.