چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

ماجرای زندگی یک فعال رسانه ای؛

روزنامه نگار تراز انقلاب به روایت شبکه افق

مستند روزنامه نگار تراز انقلاب

سینماپرس: مستند «روزنامه نگار تراز انقلاب» درباره زندگی مرحوم رضا مقدسی، در روز خبرنگار روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش سینماپرس، مستند «روزنامه نگار تراز انقلاب» درباره زندگی مرحوم رضا مقدسی، پنجشنبه این هفته همزمان با روز خبرنگار روی آنتن شبکه افق می‌رود.
او از ۲۰ سالگی وارد عرصه رسانه شد و در طول ۳۰ سال، همیشه به عنوان یکی از مطرح‌ترین چهره‌های رسانه‌ای ایران، سهم مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشت و در این زمینه فعالیت‌های چشمگیری داشت.

رضا مقدسی فعال رسانه‌ای و مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر طی سال‌ها فعالیت فرهنگی و رسانه‌ای به عنوان چهره‌ای پیشرو، ارزشی و ولایت‌مدار به واقع خبرنگار و روزنامه‌نگار تراز انقلاب اسلامی بود.

او فعالیت‌های رسانه‌ای اش را از روزنامه قدس شروع کرد و در ادامه مسئولیت‌هایی همچون پروژه سراسری روزنامه قدس و سردبیری و معاونت مدیر مسئول این روزنامه در تهران را نیز بر عهده گرفت.

مقدسی پس از تجربه اندوزی‌های فراوان، در بخش‌های مختلف تحریریه صدا و سیما، دبیری سرویس‌های جامعه و سیاسی روزنامه جام‌جم، قائم‌مقامی مدیرمسئول همشهری، مدیرمسئولی روزنامه خبر، مدیرعامل شرکت ارتباطات روزنامه ایران، مدیرمسئولی روزنامه بین‌المللی تهران تایمز و مدیرعاملی خبرگزاری مهر به خدمت مشغول شد.

این چهره فرهنگی و رسانه‌ای کشورمان پس از یک دوره سخت بیماری و در سن ۵۰ سالگی به رحمت ایزدی پیوست.

«خبرنگار تراز انقلاب» مستندی است درباره ۳۰ سال فعالیت حرفه‌ای رضا مقدسی؛ در این مستند با همکاران، اعضای خانواده و چهره‌های آشنا با او پیرامون زندگی و فعالیت‌های حرفه‌ای مقدسی گفتگو شده است.

این فیلم را می‌توانید پنجشنبه ۱۷ مرداد همزمان با روز خبرنگار، ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه افق تماشا کنید. تکرار آن هم ساعت ۴:۰۰ بامداد روز جمعه روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.