چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳

کمدین انگلیسی؛

استیو کوگان جایزه «چارلی چاپلین» بریتانیا را دریافت می‌کند

استیو کوگان

سینماپرس: استیو کوگان، جایزه چارلی چاپلین را از جوایز بریتانیا دریافت می‌کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، استیو کوگان بازیگر و استندآپ کمدین معروف انگلیسی، مفتخر به دریافت جایزه چارلی چاپلین از جوایز بریتانیا می شود.

او این جایزه را به عنوان کمدین برتر سال در جشنواره جوایز بریتانیا ۲۰۱۹ دریافت می کند. کوگان به این ترتیب به جمع ین فوندا (که جایزه استنلی کوبریک برای تعالی در فیلم را گرفت) و جکی چان (که جایزه آلبرت آل بروکلی برای همکاری گسترده در سرگرمی را دریافت کرد) می پیوندد.

رئیس مراسم جایزه چارلی چاپلین در مورد کاگمن می گوید: کاگمن در طول سه دهه فعالیت حرفه‌ای خود هنر خنداندن مردم را به درجه استادی رساند و تلاش خود را برای سرگرم کردن مخاطبان با شخصیت‌های کمدی اش ادامه داد. شخصیت محبوبی که او در سریالی به نام آلان پارتریج بازی کرد، یکی از بزرگترین شخصیت‌های تلویزیونی است.

او ادامه داد: موفقیت‌های بی شمار کاگمن او را شایسته این قرار داده که جایزه چارلی چاپلین جوایز بریتانیا را دریافت کند. این جایزه در ماه اکتبر (مهر) به وی اهدا می‌شود.

گفتنی است؛ کاگمن فعالیت خود را با پروژه های تلویزیونی آغاز کرد و در سال ۱۹۹۲ اولین جایزه حرفه‌ای خود را دریافت کرد. او در فیلم‌های سینمایی زیادی بازی کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به «پلیس پارولی»، «شب در موزه»، «تندر استوایی» و «منِ شرور» اشاره کرد.

او با فیلم سینمایی «فیلومنا» شناخته می‌شود که برای آن جایزه بفتای بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کرد. همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم انگلیسی این جشنواره شد. این فیلم همچنین در ۴ بخش جوایز اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه اقتباسی نامزد شده بود. کوگان امسال برای نخستین بار در بخش بهترین بازیگر بفتا هم نامزد شده است. این جشنواره در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.