چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

سینمای جهان

فیلم‌های ترسناکی که بهتر است تنها نبینید! + عکس

ژانر وحشت

سینماپرس: با فیلم‌هایی در ژانر وحشت که در سال‌های اخیر ساخته شده و از تماشای آن غافل بودید، آشنا شوید.

به گزارش سینماپرس، تاکنون شاید بیشتر از هر ژانر دیگری فیلم‌های زیادی در ژانر وحشت ساخته شده است. این موضوع علاقه فیلمسازان به این ژانر را نشان می دهد؛ چرا که با بودجه‌های بسیار کم می‌توانند موفقیت‌های خوبی کسب کنند. صنعت این نوع فیلم‌ مدتی دچار نوسان شده بود و داستان‌های منحصر به فردی برای ارائه نداشت. اما در سال های اخیر موضوعات و نوع روایت داستان ها در ژانر وحشت، جذاب تر شده و موفقیت هم کسب کرده است.  

فیلم‌های سینمایی «نفس نکش» به کارگردانی فده آلوارز، فیلم سینمایی «یک مکان ساکت» به کارگردانی جان کرازیسنکی، فیلم «آن» ساخته اندی موشیاتی فیلم‌هایی هستند که داستان‌های متقاعد کننده‌ای دارند. حتی در سال‌های اخیر پای فیلم‌هایی مثل «برو بیرون» به جوایز اسکار باز شد. فیلم‌هایی از این دست که در سال‌های اخیر منتشر شده اند را در ادامه معرفی می‌کنیم؛

فیلم‌های ترسناک اخیر سینما که آن‌ها را از دست داده اید+تصاویر

۱) ماه عسل

داستان یک زوج که به تازگی برای ماه عسل به مسافرت رفته اند یک داستان قدیمی است؛ اما دو شخصیت اصلی فیلم «بی» و «پاول» بعد از ازدواجشان هیچ گاه انتظار آینده ترسناک را نداشتند. آن‌ها برای ماه عسل به نزدیکی یک دریاچه می‌روند و یک محیط عجیب و ترسناک آن‌ها را احاطه کرده است. تنها همراه آن‌ها در این فیلم، صدای سرزمین‌ گسترده جنگل است. پس از مدتی پاول سرگردان و گیج می‌شود و رفتار او به گونه‌ای افزایشی، عجیب و غریب می‌شود.

فیلم‌های ترسناک اخیر سینما که آن‌ها را از دست داده اید+تصاویر

۲) مادر!

«مادر!» فیلمی است که نظر مثبت منتقدین و سینما دوستان را در زمان انتشارش به خود جلب کرد، اما چگونه فیلمی که داستان زنی در خانه را روایت می‌کند، می‌تواند موفق ظاهر شود؟ می‌توان گفت این فیلم فیلم خوبی نیست، ولی در حقیقت یک روایتگر بزرگ است که ستارگانی مثل جنیفر لارنس و خاویر باردام را در خود می‌بیند. داستان این زن و مرد پس از حضور مهمانی نا خوانده تازه آغاز می‌شود.

فیلم‌های ترسناک اخیر سینما که آن‌ها را از دست داده اید+تصاویر

۳) نابودی

این فیلم بیشتر در سبک علمی تخیلی است تا یک فیلم ترسناک؛ اما «نابودی» می‌تواند با ترس‌هایی که در خود گنجانده در زمره ژانر وحشت هم شمرده شود. لنا با بازی ناتالی پورتمن نقش یک دکتر بیولوژی سلولی را بازی می‌کند که سفری را برای پیدا کردن شوهر ناپدید شده اش آغاز کرده است. شوهر او به یک منطقه که دچار فاجعه زیست محیطی شده بود، سفر کرده است.

فیلم‌های ترسناک اخیر سینما که آن‌ها را از دست داده اید+تصاویر

۴) درمان شده

تاکنون فیلم‌های زیادی با محوریت زامبی‌ها ساخته شده اند، اما این فیلم با بقیه فیلم‌ها متفاوت است. در فیلم «درمان شده» ویروسی که باعث زامبی شدن مردم می‌شود، پادزهر پیدا کرده و می‌شود مبتلایان را با آن درمان کرد، اما در این میان مردمی که مبتلا نشده اند نسبت به کسانی که درمان شده اند، نگاه تبعیض آمیز دارند و همین مشکلات جدیدی را به وجود می‌آورد.

فیلم‌های ترسناک اخیر سینما که آن‌ها را از دست داده اید+تصاویر

۵) قاتل کلوویچ

این فیلم داستان یک پسر مسیحی را روایت می‌کند که به پدرش خیلی علاقه دارد و به تنها کسی که اعتماد دارد، پدرش است؛ اما عکس‌هایی از چند قتل هولناک را در خانه شان پیدا می‌کند و به کارهای پدرش مشکوک می‌شود و در تلاش است سر از کار او در بیاورد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.