دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲

معرفی بهترین سریال و بازیگر؛

جشنواره تلویزیونی پلیس برگزار می‌شود

مجتبی رشوند

سینماپرس: مجتبی رشوند مدیرعامل ناجی هنر از برنامه های این موسسه برای هفته ناجا خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مجتبی رشوند مدیرعامل موسسه ناجی هنر درباره برنامه های این موسسه برای هفته ناجا در سال ۹۸ بیان کرد: امسال شاهد اتفاقی نو در هفته ناجا خواهیم بود مثلا همزمان با ۲۰سالگی موسسه ناجی هنر قصد داریم تا جشنواره پلیس و تلویزیون را در هفته ناجا برگزار کنیم.

وی افزود: در این جشنواره با رویکردی تازه سراغ جوانان مستعد و کوشا رفته ایم تا هفت فیلم تلویزیونی با کیفیت از ماموریت های مختلف پلیس به ویژه آن هایی که در پروپاگاندای رسانه ای مغفول مانده اند، ساخته و به نمایش بگذاریم تا در این اتفاق مخاطبان تلویزیون با آرای خود بهترین فیلم را از بین این هفت فیلم انتخاب کنند.

رشوند خبر داد: همچنین قصد داریم بهترین سریال پلیسی و بهترین بازیگران زن و مرد فیلم های پلیسی را که در این ۲۰ سال سابقه موسسه ناجی هنر جلوی دوربین رفته اند، با انتخاب مردم معرفی کنیم. بعلاوه می خواهیم به نقد و تحلیل سینمای پلیسی و کارنامه موسسه ناجی هنر در ساخت این قبیل از آثار بپردازیم.

مدیرعامل موسسه ناجی هنر در پایان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این دو رویداد ورود خونی تازه در پیکره سینما و تلویزیون ایران اسلامی است، بیان کرد: برگزاری این دو رویداد می تواند نسلی تازه و متعهد و در عین حال هنرمند به عرصه فرهنگ و هنر اضافه کند. تلاش موسسه ناجی هنر همواره به تصویر کشیدن و کامل کردن زحمات همه خدمت گزاران این مرز و بوم است که لباس سبز نیروی انتظامی را به تن کرده تا از امنیت کشور و مرزهای آن پاسداری کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.