دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳

به کارگردانی مارتین اسکورسیزی؛

«مرد ایرلندی» به جشنواره فیلم لندن پایان می‌دهد

جشنواره فیلم لندن

سینماپرس: فیلم سینمایی «مرد ایرلندی» به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره فیلم لندن انتخاب شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی «مرد ایرلندی» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی که بازیگران محبوبی مثل رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی در آن ایفای نقش می‌کنند، به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره فیلم لندن انتخاب شد.

این فیلم که مدت زمان بسیار زیادی توسط نتفلیکس در دست ساخت بود، برای نخستن بار در آخرین شب این جشنواره ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) به نمایش در خواهد آمد. پیش از این هم اعلام شده بود «زندگی شخصی دیوید کاپرفیلد» فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم لندن است.

گفته می‌شود عوامل و بازیگران این فیلم از جمله مارتین اسکورسیزی در این مراسم شرکت خواهند کرد. مارتین اسکورسیزی کارگردان برنده اسکار می‌گوید: این فیلم سال‌ها در دست ساخت بوده است. پروژه‌ای است که من و رابرت دنیرو سال‌ها پیش در مورد ساخت آن صحبت کرده بودیم و تصمیم گرفتیم آن را به طوری که باید بسازیم.

«مرد ایرلندی» همکاری مجدد اسکورسیزی با نویسنده فیلم «دار و دسته نیویورکی» به نام استیون زایلیان است. زایلیان آن را از روی رمان چارلز برندت به نام «شنیدم خانه را رنگ می‌کنی» اقتباس کرده است. از تکنولوژی کاهش سن رابرت دنیرو و آل پاچینو در این فیلم استفاده شده است.

داستان «مرد ایرلندی» روی یکی از رازآلودترین اتفاقات تاریخ آمریکا و ناپدید شدن رییس اتحادیه کارگردان به نام جیمی هوفا تمرکز دارد. این فیلم اسکورسیزی که ۱۶۰ میلیون دلار بودجه آن بوده است، همزمان با نمایش در پنجاه و هفتمین جشنواره فیلم نیویورک، در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) و جلوتر از جشنواره لندن اکران جهانی می‌شود.

شصت و سومین جشنواره فیلم لندن از تاریخ ۲ تا ۱۳ اکتبر (۱۰ تا ۲۱ مهر) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.