دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳

اشناب در دیدار با برگزیدگان المپیاد سواد رسانه‌ای:

دیده شدن مردم از سلبریتی‌ها مهم‌تر است

دیدار اشناب با برگزیدگان المپیاد سواد رسانه‌ای

سینماپرس: مدیر شبکه پنج سیما گفت:دیده شدن مردم در رسانه بسیار مهم است و اگر سلبریتی‌های ما از جنس مردم باشند، رسانه شرایط و وضعیت بهتری خواهد داشت.

به گزارش سینماپرس، سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما در دیدار صمیمانه با ۵۰ نفر از برگزیدگان المپیاد سواد رسانه‌ای کشور اظهار کرد: نوجوانان پر انرژی و خلاق هستند. این قشر نظرات و ایده‌های خوبی دارند و انشاءالله ما از نظرات آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

مدیر شبکه پنج سیما با بیان اینکه تلاش در حوزه رسانه بسیار مهم است، اضافه کرد: نوجوانان باید با همت و تلاش، ایده‌های خوب و بکر را عملیاتی کنند، البته این امر منوط به سواد رسانه‌ای و حمایت از این قشر است.

دیده شدن مردم از سلبریتی‌ها مهم‌تر است

اشناب در ادامه این دیدار با تاکید بر اینکه دیده شدن مردم در رسانه بسیار مهم است، توضیح داد: اگر سلبریتی‌های ما از جنس مردم باشند، رسانه شرایط و وضعیت بهتری خواهد داشت.

مدیر شبکه پنج سیما با بیان ضرورت فعالیت رسانه‌ای نوجوانان در امر برنامه سازی یاد آور شد: برگزیدگان المپیاد سواد رسانه ای، نوجوانان متخصصی هستند که در حوزه رسانه کار کرده اند، این برگزیدگان بر روی برنامه تصویری صبحگاهی شبکه پنج «یه روز تازه» کار تحلیلی انجام داده و پیشنهادهای بسیار خوبی ارائه داده اند. انشاءلله فرصتی ۲۵ دقیقه‌ای هر هفته در اختیار این نوجوانان قرار می‌دهیم تا از ایده‌های آن‌ها استفاده کنیم.

در دیدار صمیمانه مدیر شبکه پنج سیما با برگزیدگان المپیاد سواد رسانه‌ای کشور، سوالاتی نظیر ساختار شبکه پنج، گروه‌های برنامه ساز و تولیدی، سیاست‌های رسانه‌ای، رسانه دینی، مصلحت‌های رسانه‌ای و... مطرح  شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.