دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

سعید سلطانی مطرح کرد:

«مهربانو» در مرحله پیش‌تولید و بازنویسی فیلمنامه

سریال مهربانو

سینماپرس: سعید سلطانی تهیه کننده تلویزیون درباره آخرین وضعیت ساخت سریال «بوم و بانو» و مراحل پایانی «ستایش ۳» توضیحاتی را ارایه داد.

به گزارش سینماپرس، سعید سلطانی کارگردان تلویزیوندرباره آخرین وضعیت ساخت سریال «مهربانو» به صبا توضیح داد: سریال «مهربانو» که نام آن در حال حاضر  «بوم و بانو»  است همچنان در مرحله پیش‌تولید و بازنویسی فیلمنامه قرار دارد.

وی ادامه داد: برای نقش های مختلف بازیگرانی انتخاب شده اند اما هنوز حضورشان قطعی نیست و بعد از قطعی شدن اسامی آنها اعلام می شود همچنین مشغول آماده کردن مقدماتی برای صحنه و لباس هستیم.

کارگردان سریال «بوم و بانو» با اشاره به اینکه «بوم و بانو» مجموعه ای تاریخی است درباره لوکیشن های سریال بیان کرد: بخش مهمی از لوکیشن این سریال درشهرک سینمایی غزالی و غالب لوکیشن هایی است که مجموعه های تاریخی از آن استفاده می کنند. همچنین از لوکیشن های مکمل دیگری که در خود شهر تهران وجود دارد، استفاده می کنیم.

سلطانی با اشاره به اینکه برای ساخت مجموعه های تاریخی با تغییراتی که در ساخت و ساز شهری اتفاق افتاده است دست ما باز نیست، گفت: اگر در شهر تهران لوکیشن های مکمل مناسب را پیدا نکنیم به گزینه فیلمبرداری در شهرستان های که بافت تاریخی دارند نیز فکر و از این مناطق بازدید می کنیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که برای هر داستان تعاریف متفاوتی وجود دارد مجبور به تغییرات و بازسازی در لوکیشن های شهرک سینمایی هستیم و امیدواریم بعد از این مراحل بتوانیم در شهریور ماه سال جاری «بوم و بانو» را کلید بزنیم.

کارگردان سریال  «ستایش ۳» در پایان به این پرسش که مراحل فنی فصل سوم این سریال به پایان رسیده است یا نه، مطرح کرد: مراحل فنی مانند صداگذاری، موسیقی و تدوین که همزمان با هم انجام می شوند، رو به پایان است و این سریال از ابتدای مهرماه روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

فصل سوم سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی سعید مطلبی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب در ۳۰ قسمت برای شبکه سه سیما ساخته شده است.

داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، قربان نجفی، فریبا نادری، سینا شفیعی، فرهاد جم، کیهان ملکی، محمدرضا داود نژاد، مهدی میامی، امیرمحمد زند، لاله مرزبان، کمند امیر سلیمانی، شهرام پور اسد، مهتاج نجومی، علی طالب لو، آتش تقی پور، مهرنوش ستاری، نگار جوکار، مریم نیک رفتار، امید علی مردانی، کریم قربانی، علی میلانی بازیگران سریال هستند.

سریال «بوم و بانو» به نویسندگی شعله شریعتی و اعظم بهروز و تهیه‌کنندگی آرمان زرین کوب در ۳۰ قسمت ٤٥ دقیقه ای برای پخش از شبکه دو سیماساخته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.