یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

در آخرین جلسه داوری؛

آثار بخش فیلم کوتاه جشنواره کودک‌آنلاین داوری شد

جشنواره «کودک آنلاین»

سینماپرس: آخرین جلسه داوری بخش فیلم نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب‌سری کودک‌آنلاین برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، در آخرین جلسه هیأت داوران بخش فیلم جشنواره کودک آنلاین، اعضای هیأت داوران متشکل از مرضیه برومند، کامبوزیا پرتوی، رسول صدرعاملی، ایرج طهماسب و وحید نیکخواه‌آزاد تشکیل جلسه دادند.

در این جلسه‌ که با حضور سیدجمال هادیان دبیر جشنواره کودک‌آنلاین برگزار شد، اعضای هیأت داوران نظرات خود را درباره فیلم‌های پذیرفته شده در این بخش اعلام کردند.

رسول صدرعاملی کارگردان در این نشست ضمن اشاره به بازخورد مثبت این رویداد در گام نخست، توضیح داد: کودک‌آنلاین جشنواره‌ای متفاوت است و این پتانسیل را دارد که به یک جشنواره ماندگار بدل شود.

 ایرج طهماسب کارگردان و برنامه‌ساز حوزه کودک و نوجوان نیز جشنواره را اتفاقی برای آینده دانست و گفت: باید پذیرفت که آینده سینما در فضای مجازی رقم می‌خورد و کودک‌آنلاین شروع این راه است.

هیأت داوران بخش فیلم جشنواره کودک‌آنلاین از بین ۹۲ فیلم کوتاه این بخش که پیش‌تر توسط هیأت انتخاب بخش فیلم شامل مجید برزگر، آرش رصافی، مجید شیخ انصاری، جعفر صانعی‌مقدم، بهتاش صناعی‌ها، بیژن میرباقری و محمد نجاریان، از بین ۴۸۲ اثر انتخاب شده بود، به جمع‌بندی نهایی دست یافتند.

برگزیدگان بخش فیلم کوتاه، در مراسم پایانی جشنواره در کنار برگزیدگان بخش وب‌سری‌ معرفی خواهد شد.

نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب سری کودکآنلاین به دبیری سیدجمال هادیان از پاییز سال گذشته در چهار فاز فراخوان ایده، انتخاب ایده‌های برتر، مشارکت در تولید ایده‌ها و انتخاب تولیدات برتر در حال برگزاری است و مراسم پایانی جشنواره، در نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.