شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶

محصولی از شبکه مستندسیما؛

«مهار اژدها» آماده نمایش در تلویزیون شد

شبکه مستند

سینماپرس: مستند سینمایی «مهار اژدها» به نویسندگی و کارگردانی محمد دیندار، محصول شبکه مستند سیما پس از چند ماه تولید و طی کردن آخرین مراحل فنی آماده نمایش شد.

به گزارش سینماپرس، «مهار اژدها» نخستین مستند بلند سینمایی در کشور است که از منظر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و صنعتی به مقوله واردات و به ویژه آسیب شناسی واردات کالاهای مشابه و لوکس پرداخته است. در این مستند با چهره های شاخص سیاسی و اقتصادی به شکلی چالشی گفتگو شده است.

در مستند سینمایی «مهار اژدها»، سعید رسولی معاون وزیر راه و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محمود بهمنی رئیس اسبق بانک مرکزی و نماینده مجلس، فرشاد مومنی استاد دانشگاه و اقتصاددان، زهرا سعیدی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر و نماینده مجلس و تعدادی دیگر از مدیران کل وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعدادی از تولیدکنندگان و فعالان شاخص بخش صنعت و نیز چهره های ورزشی و هنری حضور دارند.

از محمد دیندار در ۲ سال اخیر مستندهایی همچون «جورچین»، «از آزادی تا آبادی»، «قهرمان من کو» و «حماسه سوم» روی آنتن شبکه های مختلف سیما رفته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.