شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

از سوی دبیر جشنواره؛

اعضای شورای برنامه ریزی محتوایی المپیاد فیلمسازی نوجوانان معرفی شدند

اعضای شورای برنامه ریزی محتوایی المپیاد فیلمسازی نوجوانان

سینماپرس: علیرضا تابش طی احکامی، اعضای شورای برنامه ریزی محتوایی المپیاد فیلمسازی نوجوانان را منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، علیرضا تابش دبیر جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان، طی احکامی جداگانه ٦ عضو شورای برنامه ریزی محتوایی المپیاد فیلمسازی نوجوانان را برگزید.

بنابر احکام صادره، سعید پوراسماعیلی، وحید گلستان، داود ضامنی، محمدرضا کریمی صارمی، سهیلا عسکری و حسین شیخ الاسلامی، به عنوان اعضای شورای برنامه ریزی محتوایی المپیاد فیلمسازی نوجوانان معرفی شدند.

در متن حکم علیرضا تابش، دبیر جشنواره آمده است:

«نظر به سوابق، تجربیات و تخصص سرکارعالی/ جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای برنامه ریزی محتوایی» سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران منصوب می شوید.

این المپیاد رویداد مهمی است که علاوه بر شناسایی، کشف و پرورش تعدادی از نوجوانان خلاق و علاقه مند به سینما در کشور، زمینه انتقال تجربه و ارایه آموزش های کاربردی به آن ها را فراهم کرده و بستر رویش نسل جدیدی از فیلمسازان آینده کشور را فراهم خواهد کرد.

امید است با توجه به مراتب تعهد و سوابقی که در این حوزه از سرکارعالی/جنابعالی بر جای مانده است و با بهره گیری از دانش تخصصی و توانمندی های موجود، گام های موثری در مسیر رشد و اعتلای سینمای کودک و نوجوان در ایران برداشته و در انجام وظایف محوله مشمول عنایت حضرت حق باشید.»

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ٢٨ مرداد تا ۴ شهریور ٩٨ به دبیری علیرضا تابش در شهر  اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.