شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳

سینمای جهان

پاسخ جیم کری به معترضان فیلم «سونیک»

جیم کری

سینماپرس: جیم کاری بازیگر نقش تبهکار در فیلم «سونیک خارپشت» به اعتراض هواداران این فیلم پاسخ داد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، جیم کری بعد از سه ماه به طرفداران فیلم «سونیک» که نسبت به طراحی شخصیت این فیلم اعتراض دارند، پاسخ داد.

جیم کری بازیگری که نقش منفی و مقابل سونیک را در این فیلم دارد، در یک برنامه تلویزیونی گفت: تصمیمات یک کمپانی بر اساس چیزی است که می خواهند؛ اما وقتی عملی می‌شود با جمله «این را نمی‌خواهیم» روبرو می‌شوند.

فیلم سونیک محصولی از کمپانی پارامونت است که از شخصیت محبوب بازی‌های ویدئویی افتباس و توسط بن شواترز صداپیشگی شده است. هواداران این فیلم سینمایی در فضای مجازی به انتقاد از این شخصیت پرداختند؛ چرا که دندان‌هایی مثل دندان انسان برای او طراحی شده بود و مچ پای او نیز بیش از اندازه بزرگ بوده و اصلا با شخصیت اصلی تطابق ندارد.

به همین خاطر اکران این انیمیشن نیز چندین ماه به تعویق افتاد. تیم میلر تهیه کننده اجرایی این پروژه گفته است این پروژه به صورت مجموعه سینمایی بزرگی خواهد بود.

جیم کری همچنین در مورد طراحی این شخصیت توسط خود طرفداران اعلام کرد: نمی‌دانم چه احساسی نسبت به طراحی توسط مخاطبان دارم، اما تاکید می‌کنم که طرفداران این شخصیت به نوعی صاحبان آن هستند. او در ادامه گفت نسبت به  تعویق نمایش و اعتراضات شدیدی که به این فیلم شده بود، نگرانی ندارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.