جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

پروژه جدید سازنده «اره» مشخص شد؛

کارگردان «آکوامن» با یک فیلم ترسناک می‌آید

جیمز وان

سینماپرس: جیمز وان می‌خواهد پیش از آن که بار دیگر وارد دنیای «آکوامن» شود، به ریشه‌های خودش در ساخت فیلم ترسناک بازگردد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، جیمز وان پیش از رفتن به سراغ «آکوامن ۲» و بازگشت به دنیای آتلانیتس برای دی‌سی کامیکس، روی صندلی کارگردانی یک فیلم ترسناک دیگر می‌نشیند.

وان قرار است یک فیلم بی‌عنوان کاملا پنهان‌نگاه داشته شده را برای استودیو «نیولاین سینما» کارگردانی کند. اطلاعاتی از پلات این فیلم تاکنون منتشر نشده و فیلم کاملا مخفی در حال جلو رفتن است.

وان پیش از این برای ساخت چندگانه «احضار روح» و «نفرین زن گریان» با نیولاین همکاری کرده و تهیه‌کنندگی فیلم در دست اکران «مورتال کامبت» را هم برعهده داشته است.

تنها اطلاعات موجود این است که داستان فیلم بعدی وی با همکاری با اینگرید بیسو خلق می‌شود و خود وی این فیلم را تهیه خواهد کرد. این که فیلمنامه فیلم توسط چه کسی نوشته خواهد شد هنوز روشن نشده است.

سرمایه این فیلم به صورت مستقل و از طریق «استارلایت میدیا» و «مایداس اینوویشن» تأمین شده و آنها توزیع کننده فیلم در چین هم خواهند بود.

فیلمبرداری این پروژه از پاییز در لس‌آنجلس انجام می‌شود و سپس وان مراحل پیش‌تولید ساخت دنباله «آکوامن» را در سال ۲۰۲۰ شروع می‌کند.

«آکوامن» به کارگردانی وان سال پیش موفق شد تا فروشی بیش از یک میلیارد دلار را ثبت کند. وان سازنده چندگانه «اره» است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.