چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶

توسط گرتا گرووینگ؛

فیلم «زنان کوچک» ساخته شد

زنان کوچک

سینماپرس: فیلمبرداری فیلم سینمایی «زنان کوچک» به کارگردانی گرتا گرووینگ تازه به پایان رسیده است، در همین راستا گروه تولید تصاویر تازه این فیلم سینمایی را منتشر کردند. این فیلم دسامبر امسال اکران خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «زنان کوچک» بر پایه رمان معروف زنان کوچک نوشته لوییزا می الکات توسط گرتا گرووینگ به فیلمنامه مبدل شده و خود گرووینگ کارگردانی آن را بر عهده گرفته است. البته پیش از این نسخه‌های متنوع و گوناگونی از «زنان کوچک» ساخته شده که یکی از معروف‌ترین آنها برای ایرانیان انیمیشنی با همین نام بود.

علاوه بر مریل استریپ، سیروشا رونان، تیموتی شلمی، فلورانس پگ، لورا درن، اما واتستون، جیمز نورتون و الیزابت اسکالن از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. بر اساس آخرین اخبار این فیلم فیلمبرداری خود را به پایان رسانده و بیست و پنجم دسامبر(۴ دی) امسال اکران می‌شود.

شخصیت محوری داستان، دختری است ۱۵ ساله لاغر و قد بلند که مغرور، رک، جسور، اصولی و وفادار است. علاقه‌مند به خواندن و نوشتن، که صفحه به صفحه کتاب و نمایشنامه می‌نویسد. او خود را به شکل یک پسر در می‌آورد و دوست ندارد که به علت دختر بودن در همه کارها محدودیت داشته باشد.

بهترین و صمیمی‌ترین دوست او تئودور (لاری) لارنس است که جو او را تدی صدا می‌زند. جو معلم اخلاق و محرم راز خواهر خود، بت می‌باشد. اسم کامل او ژوزفین است و به عنوان همدم در خانه عمه پیر خود کار می‌کند.

مگ بزرگترین دختر خانواده است و به بچه‌های مردم درس می‌دهد. او زیباست و چون بیش‌تر ازهمه زندگی مجلل گذشته‌شان را به خاطر می‌آورد بیش تر از سه خواهر خود طرفدار تجمل و ثروت است و دوست دارد ثروتمند شود. او معلم اخلاق ایمی است. نام کامل مگ، مارگارت است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.