چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵

توسط HBO؛

اسطوره‌های یونانی سریال می‌شود

اسطوره‌های یونانی

سینماپرس: HBO سریالی را از روی یک رمان درباره اساطیر یونانی می‌سازد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپوتر شبکه HBO‌ سریالی از یک رمان با نام Circe‌ نوشته «مادلین میلر» می‌سازد. این کتاب جزو کتاب‌های پر فروش‌ بوده و حالا این شبکه قرار است یک روایت امروزی و مدرن از اساطیر یونانیدر ۸ قسمت از این کتاب تولید کند.

زوج نویسنده Rick Jaffa و Amanda Silver که قبلا کارهایی مانند دنیای ژوراسیک و سرزمین میمون‌ها را نوشته‌اند نویسندگان و تهیه کنندگان این سریال خواهند بود. Circe‌ در حقیقت یک نیمف است؛ نیمف‌ها همان الهه‌های کوچک در طبیعت هستند که غالبا در ادبیات اساطیر یونان دوشیزگان جوان توصیف می‌شوند. او یکی از این نیمف‌ها است که در حال قدرتمند شدن و تبدیل به یک جادوگر بزرگ است که می‌تواند اینبار با خدایگان و تایتان‌ها و هیولاها مبارزه کند.

داستان درباره عشق، خیانت، تراژدی، کشمکش بر سر جاودانگی است که از نگاه زنانه روایت می‌شود. سارا آبری سرپرست سریال‌های تولیدی HBO MAX گفته که از طرفداران آثار زوج نویسنده است و مطمئن است که ایندو قدرت لازم برای خلق یک سریال درباره جهان‌های حماسی و تخیلی را دارند که کارکاترهای احساسی و جانداری در آن زندگی می‌کنند. او اظهار امیدواری کرده است که سریال Circe‌ با داشتن یک تیم رویایی وارد زندگی خواهند شد.

در این سریال بازیگرانی چون انسل الگورت، آنا کندریک و کیلی کوئوکو بازی خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.