چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹

توسط رئیس سازمان بسیج هنرمندان؛

کانون تخصصی تئاتر شهید چمران افتتاح شد

افتتاح کانون تخصصی تئاتر شهید چمران

سینماپرس: کانون تخصصی تئاتر شهید چمران با حضور رئیس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ افتتاح و مدیر این کانون معرفی شد.

به گزارش سینماپرس، این کانون تخصصی باحضور مدیر موسسه فرهنگی شهید همت و معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت مالک اشتر و مقامات مسئول دیگر، کانون تخصصی شهید چمران توسط رئیس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ در مکان کانون شهدای ایثارگر بنیاد شهید افتتاح گردید و مدیر این کانون معرفی شد.

«شهرام صمدی نیا» رئیس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ ضمن قدردانی از حضور عزیزان با ارائه پاره‌ای از فعالیت‌های سازمانی و ضرورت ایجاد کانون‌های تخصصی در ارتباط با انجمن‌های هنری و ادبی و شبکه‌سازی در عرصه هنر علی الخصوص فعالیت‌های متنوع در زمینه‌های آموزش و اجرا و تربیت جوانان مومن انقلابی پای کار اشاراتی کرد.

در این مراسم محمدعلی جلیلی به عنوان مسئول کانون شهید چمران معرفی و برنامه‌های اجرائی و مسائلی پیرامون نیاز جامعه و ضرورت ایجاد چنین مراکز و تقویت و شناسایی افراد توانمند اشاراتی کردند.

همچنین صمدی‌نیا بیان داشت در نظر داریم با راه اندازی کانون‌های تخصصی در چهار پهنه تهران بتوانیم حضور بیشتر و بهتری در عرصه تئاتر داشته باشیم.

وی هم‌افزایی و مشارکت بین دستگاه‌های اداری و دولتی را عامل موثر و رمز موفقیت در تمامی برنامه‌های مشترک عنوان کرد و اشاره داشت که با حضور بیشتر در اجراها و مناسبت‌های ملی و مذهبی می‌توان با دریافت نقطه نظرات در پیشبرد اهداف سازمان گام موثر برداشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.