چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

۸۰ درصد «از سرنوشت» تصویربرداری شد/ حضور عوامل در چهارراه سیروس

سریال «از سرنوشت»

سینماپرس: فاز یک سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فاز دو به کارگردانی علیرضا بذرافشان است.

به گزارش سینماپرس، سریال «از سرنوشت» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان با دو گروه تولید و دو کارگردان، روزهای پایانی را سپری می‌کند. تاکنون ۸۰ درصد سریال تصویربرداری شده است. این روزها عوامل در لوکیشن چهارراه سیروس مشغول به کار هستند.

فاز یک این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فاز دو به کارگردانی علیرضا بذرافشان است. این سریال قرار است در سه فصل ساخته شود.

محمدرضا خردمندان که کارگردانی فاز اول این سریال را بر عهده داشت، فاز سوم را نیز کارگردانی می‌کند که تقریباً با پایان تصویربرداری فاز دوم سریال، کار خود را آغاز خواهد کرد.

قصه «از سرنوشت» پیرامون سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی است و زندگی آن‌ها را در پرورشگاه نشان می‌دهد. محوریت این سریال امید بخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوها است.

مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال ایفای نقش می‌کنند.

راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی از دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آن‌ها را در سنین جوانی بازی می‌کنند. همچنین فاطیما بهارمست و مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند.

این سریال ۵۰ قسمتی توسط جمعی از نویسندگان به سرپرستی محمد محمود سلطانی و نویسندگی روح ا... صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید خواهد شد.

عوامل فصل دوم این سریال نیز عبارتند از: مدیر تصویربرداری: علیرضا ودادتقوی، طراح صحنه: علی اسماعیلی، صدابردار: منصور شهبازی، گریم: خاطره خاشعی، عکاس: پیمان گرزم و مدیر تولید: دانیال کاشانچی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.