سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱

۴۰ فرمانده دفاع مقدس مهمان شبکه پنج

دستاوردهای نظامی_ امنیتی کشور در «چهل ستون»

آرم شبکه پنج سیما-شبکه تهران

سینماپرس: فصل اول مجموعه برنامه «چهل ستون» با محوریت معرفی دستاوردهای امنیتی – دفاعی کشور در چهل سالگی انقلاب اسلامی، در هفته دفاع مقدس به مدت ۱۰شب از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، «محمدحسین سعادتی» طراح و تهیه‌کننده برنامه «چهل ستون» به فارس گفت: این برنامه با محوریت دستاوردهای دفاعی- امنیتی و اقتدار ایران اسلامی در منطقه است و ما در هر برنامه میزبان فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی ادامه داد: در این برنامه فرماندهان نظام  روبروی ۱۰ جوان می‌نشینند (پنج خانم و پنج آقا) و پاسخگوی ابهامات و دغدغه‌های جوانان نسل چهارم انقلاب هستند.

سعادتی با اشاره به آیتم‌های این برنامه اضافه کرد: بخش اصلی برنامه ترکیبی «چهل ستون» را گفت‌وگوی گرم و صمیمانه جوانان با فرماندهان تشکیل می‌دهد. در دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به دو بخش موشن گرافیک معرفی مهمان و معرفی دست آوردهای هر نیرو، دعوت از مهمانانی در باغ موزه دفاع مقدس مرتبط با موضوع هر قسمت از برنامه، خلاصه قسمت قبل اشاره کرد.

وی با اشاره به نام برنامه اظهارداشت: چهل ستون اشاره به ۴۰ شخص تاثیرگذار کشور دارد که بی‌واسطه با جوانان در فضایی صمیمی به صحبت و گفت‌وگو می‌نشینند و سردار علی فدوی (جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)، امیر سیاری معاونت هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و... از جمله مهمانان این برنامه هستند. یکی از ویژگی‌های این برنامه حضور جوانان در ساخت و تولید آن هستند.

سایر عوامل این برنامه عبارتند از: سردبیر: آبتین شمس، کارگردان هنری: محمد پیوندی، مدیر اجرایی پروژه: حسین نیرومند، مدیر تولید: رضا الهی نویسنده: فاطمه افشاریان و...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.