سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹

با حضور محمد احسانی؛

ضبط مرحله نهایی «کودک شو» به مرحله نهایی رسید

برنامه «کودک‌شو»

سینماپرس: «کودک شو» به ضبط مراحل نهایی رسید که با حضور مدیر شبکه نسیم همراه شد. فصل جدید این برنامه به سال ۹۹ می‌رسد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «کودک شو» که در فصل سوم شاهد حضور ۹۶ خانواده به عنوان شرکت کننده بود که ۲۴ خانواده از بین آنها با کسب آرای مردمی به مرحله نهایی رسیدند به روزهای پایانی خود نزدیک می شود.

بر همین اساس قرعه کشی بین این خانواده ها با حضور محمد احسانی مدیر شبکه نسیم در دکور جدید برنامه برگزار شد.

در این بازدید که مرتضی جاسبی مدیر گروه تولید نسیم، امیر عباس اشرف مدیر روابط عمومی و تامین برنامه شبکه نمایش و مهدی توکلی زاده مدیر تامین برنامه نسیم، احسانی را همراهی می کردند، مرحله قرعه کشی با حضور خانواده ها ضبط شد.

احسانی در این بازدید به گفتگو با عوامل سازنده این برنامه پرداخت و ضمن اشاره به جایگاه شبکه نسیم در بین خانواده ها، «کودک شو» را یکی از برنامه های موثر در راستای تقویت مهارت های زندگی سالم و کیفیت ارتباط موثر با فرزندان دانست.

وی با یادآوری نکات آموزنده این مجموعه برنامه ها، حمایت از کالای ایرانی را نیز یکی دیگر از اهداف آن برشمرد.

احسانی همچنین خطاب به گروه برنامه ساز گفت: پس از پایان این فصل در یک بازه زمانی به استراحت پرداخته و ضمن استفاده از ظرفیت های اتاق فکر و نیز برنامه ریزی موثر، فصل های پخش شده را آسیب شناسی کرده و فصل جدید «کودک شو» را که برای ابتدای سال ۹۹ برنامه ریزی شده با قدرت بیشتری شروع و آماده کنند.

در ادامه رضا نصیری شهرضایی، یکی از تهیه کنندگان «کودک شو» به تشریح جزییات بخش های نهایی و رقابت شرکت کنندگان پرداخت و افزود: دکور جدیدی برای این بخش طراحی، اجرا و نصب شده که رقابت نهایی نیز در این دکور و فضا که براساس تنوع و خاصیت های بخش نهایی پیاده سازی شده است ضبط می شود.

«کودک شو» از شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۳ و روزهای جمعه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش می شود و شروع پخش قسمت های نهایی از روز جمعه ۱۱ مرداد ماه خواهد بود که در آن امیر تاجیک خواننده کشورمان نیز قطعاتی را اجرا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.