سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

مینو جبارزاده مطرح کرد؛

استقبال از حضور مردم در جشنواره «نوایش»

جشنواره نمایش‌های کوتاه رادیویی «نوایش»

سینماپرس: یک بازیگر و کارگردان رادیو از حضور مردم در جشنواره «نوایش» استقبال کرد.

به گزارش سینماپرس، مینو جبارزاده بازیگر و کارگردان رادیو درباره مفهوم در هنر معاصر بیان کرد: امروزه قالب ها آنقدر تنوع پیدا کرده اند که شاهد شکل های جدیدی در هنر هستیم و خیلی خوب است که این اتفاق در نمایش رادیویی هم رخ دهد.

وی با اشاره به سومین جشنواره نمایش های کوتاه رادیویی گفت: بسیار خوب است که جوانان ما چه از طریق بخش حرفه ای و چه از طریق بخش مردمی وارد عرصه تولید نمایش های کوتاه رادیویی بشوند تا ما بتوانیم ایده های ناب آن ها را در آثارشان بشنویم.

جبارزاده ادامه داد: هر نوع جسارتی که از طریق تولید نمایش های کوتاه رادیویی در بخش مردمی موثر واقع شود می تواند کمک بزرگی به این حرفه باشد.

این هنرمند در پایان گفت: این روزها سرعت زندگی تغییر زیادی کرده است و به همین دلیل بسیاری از علاقه مندان به نمایش های رادیویی فرصت شنیدن یک ساعت نمایش را ندارند به همین دلیل تولید نمایش های کوتاه چند دقیقه ای می تواند فرصت مناسبی برای دست اندرکاران رسانه باشد تا بتوانند مختصر و مفید چکیده آنچه را که به آن دست یافته اند از طریق نمایش های کوتاه به مخاطبان ارائه کنند.

این روزها رادیو نمایش در حال جمع آوری آثار بخش حرفه ای و مردمی برای شرکت در سومین جشنواره نمایش های کوتاه رادیویی «نوایش» است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.