سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

پوران درخشنده مطرح کرد؛

دنبال سرمایه گذار برای «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» هستم/ با هرکسی نمی‌توانم کار کنم

پوران درخشنده در فیلم سینمایی زیر سقف دودی

سینماپرس: تهیه کننده و کارگردان سینما گفت: این که چه کسی سرمایه فیلمم را تامین می‌کند و تا چه حد به کارش اعتقاد دارد برای من مهم است.

به گزارش سینماپرس، پوران درخشنده نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما به باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم «هیس! پسرها گریه نمی‌کنند» گفت: کماکان به دنبال جذب سرمایه برای ساخت این اثر هستم، بالاخره من فیلمساز مستقل هستم و پیدا کردن سرمایه در چنین شرایطی دشوار است.
او افزود: نکته مهم این است که چه کسی قرار است سرمایه فیلمم را تامین کند و این فرد تا چه حد به کارش اعتقاد دارد چرا که قطعا با هرکسی نمی‌توانم کار کنم.

به نظر می‌رسد حاشیه‌های به وجود آمده در ورود سرمایه‌های مشکوک به سینما باعث شده این کارگردان با حساسیت بیشتری به دنبال سرمایه‌گذار باشد.

فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی پوران درخشنده و بازی طناز طباطبایی با پرداختن به مشکلات دوران کودکی خانم‌ها در جامعه، توانست تاثیر به‌سزایی روی مخاطب سینمای ایران بگذارد. حال پوران درخشنده قصد دارد فیلمی در رابطه با مشکلات کودکی مردها به نام «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» بسازد که البته این خبر دو سال پیش رسانه‌ای شد اما همچنان تولید آن آغاز نشده است.

گفتنی است آخرین فیلم بلند سینمایی پوران درخشنده «زیر سقف دودی» است که سال ۱۳۹۵ تولید شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.