دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹

یاسر فریادرس خبر داد؛

مستندهایی درباره دهه هشتادی‌ها در حوزه هنری ساخته می‌شود

حوزه هنری در لانگ شات (۴)

سینماپرس: مدیر مرکز مستند سازمان سینمایی حوزه هنری گفت: مستندهایی با موضوعات سلبریتی‌ها، معضلات دهه هشتادی‌ها و دغدغه‌های نسل جدید در دست ساخت داریم.

به گزارش سینماپرس، یاسر فریادرس مدیر مرکز مستند سازمان سینمایی حوزه هنری درباره آخرین فعالیت‌های این بخش از سازمان سینمایی حوزه هنری در سال جاری گفت: در حال حاضر یک مستند ۵ قسمتی «خط تولید» را داریم که پیرامون رونق تولید مواد غذای و آرایشی و بهداشتی و ... و چگونگی اداره زندگی با کالای ایرانی است که برای تلویزیون ساخته شده و ابتدا از شبکه سوم سیما و سپس از سایر شبکه‌ها پخش خواهد شد.

وی افزود: همچنین، مستند خودنگاری به نام «داستان ۴۰ سالگی من» را یک مستندساز متولد در روز انقلاب ساخته که تهیه‌کنندگی آن را وحید چاوش و کارگردانی‌اش را امین اقدمی برعهده دارد که در آن به سوال اصلی ذهنش در این باره پاسخ می‌دهد.

مدیر مرکز مستند سازمان سینمایی حوزه هنری همچنین ادامه داد: مستندی درباره همه اتفاقات سوریه از ابتدا تا به امروز با مشارکت شبکه مستند ساخته‌ایم که بی‌بدیل‌ترین مستند سریالی است که تا کنون درباره سوریه از موقعیت جغرافیایی گرفته تا دلایل تاریخی و غیره در ۱۶ قسمت رونمایی شده و از جمله پروژه‌هایی است که چند سال زمان صرف ساختن آن شده که البته واقعا ارزشش را داشت.

وی درباره دیگر مستند تولید شده این مرکز در سال جاری به مستند «مادر جبهه‌ها» اشاره کرد که راش‌های آن مربوط به اواخر دهه ۷۰ بوده و به تازگی تدوین آن تمام شده توضیح داد: این مستند به کارگردانی شهرام میرآب اقدم روایتگر یک مادر جهادگر در جبهه‌های نبرد است. هدفمان این است که این مستند را برای هفته دفاع مقدس رونمایی کنیم.

فریادرس در پایان درباره مسیر کلی مرکز مستند در سال جاری گفت: امسال تمرکز اصلی‌مان روی موضوعات اجتماعی است و دغدغه همیشگی‌مان بیش از پیش حفظ منافع ملی و حرکت در جهت آن بوده و در همین راستا مستندهایی با موضوعات سلبریتی‌ها، معضلات دهه هشتادی‌ها و دغدغه‌های نسل جدید در دست ساخت داریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.