دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱

از شهریور ماه؛

آغاز پیش‌تولید «کارتن خواب» با موضوع کودکان خیابانی

داریوش بابائیان در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: تهیه کننده سریال «کارتن‌خواب» از پایان نگارش این سریال و شروع زمان پیش تولید خبر داد.

به گزارش سینماپرس، «داریوش بابائیان» تهیه‌کننده سریال‌های تلویزیونی به فارس، درباره پیشروی مراحل تولید سریال «کارتن خواب» گفت: نگارش این سریال رو به پایان است و مدتی است که فیلم‌نامه این سریال به تصویب سیما فیلم رسیده است و قرار بر این است تا قراردادی را با سیما فیلم درباره نهایی شدن این سریال امضا کنیم و بعد از آن وارد مرحله پیش تولید شویم.

وی ادامه داد: در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن اگر برنامه‌ریزی‌هایمان طبق روال پیش رود فکر می‌کنم در مرداد ماه قراردامان امضا شده و بتوانیم از شهریور ماه وارد مرحله پیش تولید شویم.

بابائیان با اشاره به لوکیشن‌های این سریال نیز گفت: تمامی لوکیشن‌ها در تهران و اصفهان قرار دارند و چندی پیش به همراه گروه تولید به اصفهان برای بازبینی لوکیشن‌ها رفتیم و تقریبا همه لوکیشن‌ها را انتخاب کردیم.

این تهیه کننده همچنین عنوان داشت: این سریال که طنزی اجتماعی است به دلیل اینکه در فضای روز جامعه می‌گذرد، هیچگونه بازسازی لوکیشن نخواهد داشت.

مجموعه تلویزیونی «کارتن خواب» به نویسندگی و کارگردانی کیانوش اسلامی برای شبکه سه تولید خواهد شد. قصه این سریال درباره تکدی‌گری و مسائل مربوط به کودکان خیابانی است و با توجه به اینکه سریال‌ها و قصه‌های فراوانی در این باره به تصویر کشیده شده است، تفاوت‌هایی در نوع نگارش و پرداخت به این موضوع در این سریال دیده می‌شود.

همچنین این سریال به جمع‌آوری و آموزش برخی نکات به کودکانی می‌پردازد که به دلیل دوری از خانواده مشکلات بسیاری برایشان بوجود آمده است. در این سریال ۸ کودک در نقش‌های اصلی به ایفای نقش می‌پردازند. این سریال در دو فصل سیزده قسمتی تولید خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.